فیلمسازی

ساخت تیزر تبلیغاتی باربری و شرکت های حمل و نقل

ساخت تیزر تبلیغاتی باربری و شرکت های حمل و نقل

ساخت تیزهای تبلیغاتی تجاری

از ابتدای فیلمسازی سینما و تلویزیون، بازاریابان نیز روش های منحصر به فرد و خلاقانه ای برای تبلیغات یافته اند تا ویدئویی را با اطلاعات غنی و متنوع به مخاطبین برند ارائه کنند. کشف و تولید تیزرهای تبلیغاتی قدرتمند و موفق بسیار هیجان انگیز و البته دشوار است. برای شروع کسب و کار بسیار عالی است اگر ساخت ویدئو یا تیزرهای تبلیغاتی را داشته باشید. اجازه ندهید رسانه ها شما بترسانند. امروزه بسیاری از افراد از محتوای ویدئویی استقبال می کنند چه به عنوان مدیران و صاحبان امتیاز برند و چه به عنوان مخاطب و مصرف کنندگان محصولات و خدمات.

بازاریابی موفق با ساخت ویدئوی تجاری

یک برند زمانی می تواند خوش بدرخشد که بازاریابی موفقی داشته باشد. این روز ها مردم به دنبال راه های ارتباطی ساده و سریع هستند تا پیام برندها را بهتر و راحت تر دریافت کنند. در میان خیل انبوهی از روش های مختلف تبلیغاتی می توان بازاریابی موفق با ساخت ویدئوی تجاری را در لیست برنامه های خود قرار دهید. بی شک بازاریابی ویدئویی در صف اول صنعت تبلیغات قرار دارد. اما در نظر داشته باشید انتقال پیام به مخاطب باید به صورت مستقیم و جذاب انجام شود. تبلیغات ویدئوی تجاری باید با کیفیت، سرگرم کننده و آموزنده باشد که از جمله نکات اساسی در ساخت تیزر و کلیپ هستند.

هدف از تبلیغات با ساخت ویدئوی تجاری

دلایل بی شماری وجود دارد که شخص، برند و یا شرکتی بخواهد تبلیغات ویدئویی داشته باشد. اما در ابتدا باید بدانید برای چه، فیلم می سازید؟ در این زمینه سردبیران تبلیغاتی ویدئو باران، مدیران خلاق و بازاریاب های حرفه ای ما، اهمیت ساخت ویدئوی تجاری برای هر برند، محصول و خدمت را به خوبی می دانند. اگر می خواهید دیده شوید به دنبال راهکاری باید بود که تنها با یک کلیک به فروش نهایی برسید.

  1. در فضای آنلاین و دیجیتال باید خلاقانه جلب توجه کرد. در سه ثانیه اول توجه را به خود جلب کنید و یا مخاطب را ترغیب به اسکرول صفحه و کلیک نمایید.
  2. محتوای ارزشمند ارائه کنید که حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. وقتی قصد دارید ویدئوی تبلیغاتی کوتاه، سریع و آموزنده داشته باشید ارزش ها را در صدر جدول قرار دهید. همیشه ارزش ها به صورت آمار و ارقام ارائه نمی شود بلکه می توان محتوای خنده دار، جذاب و احساسی هم به بیننده ارائه کرد که درگیر تبلیغات شوند.
  3. هنگامی که مخاطب، خود را دعوت شده به یک برند بداند، می توان گفت ساخت تیزر تبلیغاتی شما موفق و قوی عمل کرده است. ساخت کلیپ حرفه ای تجاری، اعتبار برند را افزایش می دهد و باعث می شود زمان و هزینه های بیشتری را در این زمینه صرف کنید تا بازار را از آن خود کنید. در یک ویدئوی تبلیغاتی هر چقدر محتوا مستقیم و بدون لفافه ارائه شود، مخاطب بهتر برای خرید یا آشنایی بیشتر ترغیب می شود. این محتوا می تواند در سوشال مدیا، وبسایت ها، فروشگاه آنلاین، کانال های تبلیغاتی و سایر رسانه ها طرفداران بسیاری پیدا کند.

بازاریابی ویدئویی محصولات

بازاریابی ویدئویی همیشه روشی فوق العاده موثر برای ارتقاء تجارت ها بوده است. برای اولین بار در سال 1941 اولین تبلیغ تلویزیونی جهان، به اجرا درآمد و امروزه به یکی از اصلی ترین روش های تبلیغاتی پر بازده تبدیل شده است. در واقع می توان گفت تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی، موثرترین شکل تبلیغات رسانه ای طی دهه های گذشته بوده است. اما در نظر داشته باشید هزینه های تبلیغات برای 30 ثانیه ویدئو می تواند از چند میلیون، چند صد میلیون و یا حتی چند میلیارد هزینه داشته باشد. این قیمت با توجه به نوع مشاغل، کیفیت ویدئو، زمان پخش ویدئو، بستر پخش و غیره برآورد می شود.

خبر خوب آنکه با وجود اینترنت و فضای مجازی، صاحبان مشاغل موفق شدند محتوا و ویدئوهای آنلاین خود را به سمع و نظر مصرف کنندگان بیشتری در سراسر جهان برسانند. به عنوان مثال با وجود شبکه محبوب یوتیوب، تعامل مخاطب با تلویزیون طی چند سال گذشته بسیار کاهش یافته است. هر روز 1 میلیارد بازدید، رقم بزرگی است که یوتیوب در جهان از آن خود کرده است. 1 میلیارد بازدید معادل 100 هزار سال است که این پلت فرم ویدئویی آنلاین آموزش، تبلیغات و سرگرمی های متنوعی را به مخاطبان خود ارائه می کند.

برای بازاریابی ویدئویی همچنین می توان روی فیس بوک حساب ویژه ای باز کرد. همه روزه افراد زیادی از سراسر دنیا، ویدئوهای آموزشی، تبلیغاتی، تیزر فیلم های پر فروش و غیره را به اشتراک می گذارند و مخاطب را به چالش می کشند. برای ساخت کلیپ تبلیغاتی به جهت بازاریابی ویدئویی باید با نحوه تبلیغات و ساخت فیلم در هر یک از شبکه های اجتماعی به خوبی آشنا بود. در هر شبکه، مخاطبان در سنین، اهداف و دسترسی های مختلف هستند که مشاوران تبلیغات و بازاریابی باران نیاز برند را با توجه به این شبکه ها به تصویر می کشد تا کلیپ بهتر دیده شده و فروش داشته باشد.

با وجود پیشرفت تکنولوژی و صنعت فیلمسازی، قدرت از دستان هالیوود رفته رفته خارج شد و افراد خبره در سراسر جهان با ابزارهای پیشرفته فیلمسازی، دنیا را متحول ساختند. برای ساخت ویدئوی تبلیغاتی نیازی نیست لوکیشن اجاره کنید و یا به دنبال محلی برای ساخت ویدئوی خود باشید. تیم باران با توجه به نوع سناریو، بهترین مکان را به شما معرفی خواهد کرد تا در ساخت فیلم استفاده شود.

چه نوع ویدئوی تبلیغاتی می خواهید؟

هر کمپینی ساخت کلیپ تبلیغاتی را برای هدفی خاص شروع می کند. شاید شما هم در شرف ساخت تیزر تبلیغاتی برند خود هستید و هزینه های آن را دائما برآورد می کنید تا ببینید با این مبلغ سرمایه چطور میتوان ویدئوی تبلیغاتی با کیفیت و دیدنی تولید کرد. اجازه بدهید چند سوال از شما بپرسیم که شاید برایتان مهم باشند:

  • آیا قصد دارید به مخاطب بگویید خرید کند؟
  • چیزی باید دانلود شود؟
  • با شما تماس بگیرند؟
  • تجارت خود را ماندگار کنند؟
  • تجارت خود را معرفی کنید؟
  • فیلمی را به اشتراک بگذارید تا وایرال شود و معروف شوید؟

پاسخ شما تاثیر بسزایی در ساخت ویدئو دارد. پس از آنکه بدانیم می خواهید بعد تماشای تبلیغ چه کاری قرار است انجام شود، تصمیم گیری برای نحوه ساخت کلیپ تبلیغاتی آسان می شود. فیلم های تبلیغاتی در انواع مختلف ارائه می شوند:

  • فیلم های نمایشی که بهترین راه برای متقاعد کردن کسی است که محصول شما، مشکلش را حل می کند. چگونگی نمایش تصاویر بسیار مهم است به همین دلیل نحوه کارکرد و اطلاعات مهم درباره محصول بسیار مهم هستند.
  • ویدئو هایی بسازید که مخاطب و مصرف کننده در آن حضور دارد و رضایت خود را از محصول یا خدمات ابراز می کند. با ساخت این نوع ویدئوهای تبلیغاتی می توانید اعتماد مخاطبان بیشتری را جلب کنید تا تجربه جدید از محصول شما داشته باشند.
  • فیلم های آموزشی بسازید. بازار فیلم های آموزشی از آشپزی، گلدوزی، عروسک سازی گرفته، تا آموزش نرم افزارهای طراحی، تبلیغات، تعمیرات ماشین آلات و غیره. دقت داشته باشید در ویدئوی آموزشی خود سعی کنید برای اولین بار آموزش هایی را ارائه کنید که خاص و کمتر دیده شده باشند و یا تجربیات شخصیتان هستند. با این روش به راحتی بازدید فراوان دریافت می کنید.
  • بخشی از پشت صحنه تبلیغات را در فیلم تبلیغاتی بگنجانید. ارتباط با شخصیت واقعیِ کاراکترهای تبلیغاتی برای افراد بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی است. با این روش می توان ارتباط صمیمی و بیاد ماندنی تری را میان برند و مخاطب برقرار کرد.

مخاطبان ویدئوی تجاری خود را مشخص کنید

برای ایجاد یک کمپین تبلیغات ویدئویی باید بدانید چه کسانی را می خواهید هدف قرار دهید. برخلاف برخی از انواع تبلیغات آنلاین، تبلیغات ویدئویی اغلب گروه های نسبتا زیادی از مردم را هدف قرار می دهد. متاسفانه بعضی مشتریان می گویند می خواهم با یک کلیپ برای همه افراد در بازار تبلیغات کنم. این درست است اما ممکن است موجب هدر رفتن زمان و هزینه های شما شود. تیم باران به شما توصیه می کند اینکه چند تیزر تبلیغاتی، مختص رده های مختلف جامعه داشته باشید خیلی بهتر از آن است که یک ویدئوی سردرگم کننده سفارش دهید.

ایده و سناریو تبلیغ ویدئویی

حالا که می دانید هدف ویدئوی شما چیست و چه کسی قرار است آن را ببیند، زمان آن رسیده تا ایده، فیلمنامه و سناریو تبلیغ ویدئویی خود را تهیه کنید. اسکریپت در واقع قلب و روح آگهی است. پس با توجه به هزینه ای که می کنید بهتر است روی آن به خوبی فکر کنید. اما اسکریپت چه می گوید:

فیلمنامه عالی داستانی

تبلیغات خوب حکایت از یک داستان دارد که برای هر آگهی درست می شود. این مهم برای بازاریابان جایگاه ویژه ای دارد تا ببینند کل ماجرا قرار است چگونه شکل گیرد. هنگام نوشتن فیلمنامه باید توجه داشت شخصیت های جالب و تنظیماتی را بیابید که مردم بتوانند روی آن وقت صرف کنند و یا سرمایه گذاری کنند. همچنین اگر فیلمساز هستید باید کاری را به دنیا ارائه کنید که برای تمامی نسل ها بیاد ماندنی شود. می توانید کارهای غیر منتظره کنید یا یک داستان درام را به تصویر بکشید.

حتی اگر در حال انجام تبلیغات خارج از عرف هستید که در آن گوینده و سخنگویی در حال صحبت است باز هم می تواند یک داستان را تعریف کند. استعاره خوبی برای برند خود پیدا کنید و سپس برای تبلیغات، روی آن مانور دهید.

حقیقت محور باشید

بسیاری از تبلیغات از روش های تبلیغات طنز برای خنداندن مخاطب استفاده می کنند که بدون حقیقت محوری تبلیغ می کنند. یک ویدئوی خوب تجاری مخاطب را از هدف برند مطلع می سازد تا آن را به راحتی شناسایی و آگاهانه انتخاب کند. همینطور در برخی موارد به نکاتی اشاره می شود که شخص را به حقایق جهانی پیوند می زند تا از خود بیرون آید. این حقیقت جهانی می تواند در قالب یک فیلم سریالی یا ویدئوی کوتاه تجاری باشد.

سناریو نویس حرفه ای

همانطور که قبلا هم گفته شد بازاریابی ویدئویی بسیار کارآمد است، زیرا یک تجربه چند رسانه ای را ارائه می کند. در این ویدئو صداها، تصاویر، کلمات و موسیقی وجود دارد که به برانگیختن احساسات مخاطب کمک شایانی می کند. این سناریو می تواند آن ها را بخنداند یا گریه کنند، که همه و همه تنها از عهده یک سناریو نویس حرفه ای ساخته است تا مردم چیزی را احساس کنند. اگر سناریو نویس حرفه ای عمل کند و بتواند احساسات خود را در مخاطب برانگیزد و توجه آن ها را به خود جلب کند؛ احتمال آنکه شما را به خاطر بسپارند، بسیار زیاد است.

هر چند طنازی و شوخ طبعی گزینه ای آسان و دم دستی در تبلیغات ویدئویی شده اما گاهی می توان از غم، ترس و ناراحتی، برای بیاد ماندنی کردن تبلیغات استفاده کرد تا قابل اشتراک گذاری باشد و افراد به همزاد پنداری با کاراکتر یا موضوع بپردازند. در نهایت می توان گفت یک سناریو نویس حرفه ای راهنمای خوبی است که برای نوشتن تبلیغات. این شخص در زمان نوشتن به این فکر می کند که دنیا بدون آن محصول چگونه خواهد بود. سپس می توان یک جهان را به خود مشغول کند و به چالش بکشد تا به کشف محصول یا خدمت علاقمند شوند و بهای آن را بپردازند.

نکته: دقت داشته باشید احساسات باید به روشنی نمایش داده شوند. اگر مطمئن نیستید که چطور می توان با احساسات عینی تبلیغ کرد، این کار را به سناریو نویسان سینما و تلویزیون گروه رسانه ای باران بسپارید.

ساخت تیزر تبلیغاتی باربری و شرکت های حمل و نقل

شرکت های حمل و نقل که کالاها و محموله های ترانزیت را جابجا می کنند از جمله چرخ دنده های مهم پیشرفت و حرکت صنایع هر کشور است که داد و ستدها و معاملات بین المللی را تسهیل بخشیده اند. شاید عموم جامعه کمتر با این فعالیت مهم و خطیر آشنایی داشته باشند که تمامی اجناس خارجی که به دستشان می رسد طبق چه قوانین و از چه راه هایی وارد کشور می شوند. تمامی کالاها، محصولات، مواد غذایی صادراتی و وارداتی از راه های زمینی، هوایی، دریایی و ریلی جابجا می شوند و به دست مصرف کننده می رسد. ساخت تیزر تبلیغاتی باربری نیز از جمله کلیپ های تبلیغاتی است که در دستور کار تیم رسانه ای باران است.

برای ساخت تیزر تبلیغاتی باربری، تیم باران با اکیپ قدرتمند فیلمسازی خود در صحنه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته سینمایی به تصویربرداری می پردازد. علی رغم راه های حمل و نقل مختلف، هیچ محدودیتی برای فیلمبرداری تیم باران در شرایط سخت وجود ندارد. فیلم برداری در بیابان، دریا، جنگل، جاده های بین شهری و کشورها و غیره با مهارت و تجربه مای باران امکان پذیر شده تا بتوانیم در تمام جوانب ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت های حمل و نقل را به آسانی داشته باشیم:

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و فوق پیشرفته فیلمبرداری و عکاسی
  • همکاری با فیلمسازان و مستند سازان برتر و ممتاز کشوری
  • همراهی صداپیشگان محبوب و مطرح داخلی و خارجی
  • سناریو نویسی حرفه ای ویدئوهای تبلیغاتی داخلی و خارجی
  • کارگردانی و تهیه و تدوین بی رقیب تیزرهای تبلیغاتی
  • بازیگران و مجریان خانم و آقا
  • کار در شرایط سخت و لوکیشن های پر خطر
  • فیلمبرداری در ارتفاعات و نقاط صعب العبور
  • فیلمبرداری در ساعات طولانی شبانه روز

همه و همه از آن جهت است تا شما متقاضیان گرامی با کیفیت ترین تیزر تبلیغاتی باربری را داشته باشید.

نمونه تیزر باربری و شرکت حمل و نقل :

همکاری در ساخت تیزر تبلیغاتی شرکت حمل و نقل پرستوهای مهاجر از جمله همکاری های بی نظیر مای باران است که کلیه اطلاعاتی از نحوه چگونگی حمل و نقل، راه های ارتباطی، رسالت سازمان، امنیت و دقت در کلیه مراحل، معرفی دستگاه های تریلر، معرفی کادر مجرب و مجموعه، چگونگی بارگیری و حمل محصولات مختلف از مواد غذایی، مواد خطرناک، سنگین و فوق سنگین را به خوبی به تصویر کشیده است تا مخاطب بتواند تصویری شفاف از نحوه عملکرد شرکت پرستوهای مهاجر داشته باشد تا با اطمینان بیشتر انتخاب کند.

ساخت تیزر تبلیغاتی صنایع و همه زمینه ها

یکی از مهم ترین تیزرهای تبلیغاتی مربوط به صنایع است که همواره در طول روز بارها شاهد پخش آن در تلویزیون و شبکه های جهانی هستیم. تیزرهای تبلیغاتی صنایع مختلف باران در زمینه های:

صنایع کشاورزی، صنایع و معادن، شیمیایی و پتروشیمی، شیشه و سرامیک، ماشین آلات، صنایع برق، پزشکی و آزمایشگاهی، صنایع بسته بندی، خودروسازی، تجهیزات ایمنی و ساختمانی، صنایع خانگی و تزئینی، صنایع نساجی، صنایع الکترونیکی، صنایع چوب، صنایع کشتیرانی، نیروگاه ها، صنایع کاغذ و چوب، صنایع پتروشیمی، حمل و نقل و بازرگانی، صنایع داروی و بهداشتی، شرکت های تجاری و بازرگانی، مواد غذایی و خوراکی، صنایع آرایشی و بهداشتی و غیره تولید می شود.

معرفی صنایع، چگونگی تولید محصولات و نحوه ارائه آن مخاطب را بهتر به سمت برند سوق می دهد تا با رضایت و اطمینان خاطر خرید کند. هنگامی که ساخت تیز تبلیغاتی صنایع واضح و شفاف انجام شود، هیچ ابهامی در ذهن مخاطب نخواهد ماند و به راحتی می تواند بدون هیچ مشکلی تصمیم گیری و انتخاب کند. هدف مای باران از ساخت تیزر تبلیغاتی صنایع آن است که جانب صداقت را رعایت نموده و اطلاعات درست و بدون اغراق به مصرف کننده ارائه کند. در عین حال که کیفیت بالا در ساخت کلیپ، استفاده از بازیگران بنام، مطرح، محبوب و خوش چهره را همراه با سناریو نویسان قدرتمند و فیلمسازان خلاق را مد نظر قرار می دهد. مطمئنا همراهی حرفه ای ها در بستری حاصلخیز موجب رونق و پیشرفت کسب و کارها می شود که در ساخت تیزر تبلیغاتی صنایع از آن ها بهره مند شده ایم.

ساخت تیزر تبلیغاتی مای باران

در تمامی مراحل می توانید روی تیم جوان، صبور و خلاق باران حساب کنید. با بارانی ها دیگر دغدغه:

  • تدارک تجهیزات و ابزار فیلمبرداری
  • استخدام هنرمند یا هنرپیشه های معروف
  • یافتن لوکیشن مناسب
  • نورپردازی های حرفه ای و کادر بندی های سینمایی
  • خرید لباس مناسب و حرفه ای مطابق با سبک تبلیغات
  • سناریو نویسی خلاقانه، جذاب، طنز، درام و …
  • تهیه و تدوین یک فیلم اثر گذار و مانا
  • تبلیغات موثر و پرسود در شبکه های مختلف
  • وایرال شدن کلیپ تبلیغاتی و بازدید بالا
  • چگونگی تهیه و ساخت تیزر تبلیغاتی در خارج از کشور
  • همکاری با هنرمندان مطرح هالیوود، بالیوود و غیره
  • دریافت مجوزهای رسمی، زمانبر و طاقت فرسا

را نخواهید داشت. با شما هستیم تا پیکیجی خلاقانه و بی نظیر را به شما ارائه نماییم که هرگز مانند آن را قبلا ندیده اید. در نظر داشته باشید، تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است. پس برای سرمایه گذاری در این زمینه تردید نکنید و دوشادوش باران حرکت کنید تا تجربه تحولی عظیم در برند و فروش صعودی را دریافت کنیم. با شما هستیم تا در طی قرون آوازه ای به گستره هستی سر دهیم.

 

ساخت کلیپ باربری برای اینستاگرام

شبکه های مجازی از تاثیرگذارترین سایت ها و پلتفرم های اینترنتی هستند و مخاطبین این شبکه ها ساعت های زیادی روزانه از آنها استفاده می کنند. برترین محتوا در این شبکه ها فیلم و ویدیوها هستند و حتما متوجه شدید که کسانی که شاخ شبکه های مجازی هستند، فقط کلیپ و فیلم می سازند و منتشر می کنند.

ما در استودیو باران با ایده و سناریو و بازیگران حرفه ای این مسیر را برای شما تاثیرگذارتر، سریعتر، ارزان تر، گسترده تر و … کرده ایم.

ساخت کلیپ باربری در استودیو کروماکی و با پرده سبز

کروماکی و پرده سبز به فیلمساز امکان اخلاقیت بیشتر و بدون محدودیت و همچنین امکان جابجایی در مکان و زمان می ده. هزینه و بودجه رو کاهش می ده و کم می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *