فیلمسازی, یوتیوب

ساخت کلیپ و فیلم برای یوتیوب

ساخت فیلم و سریال اینترنتی و یوتیوب

حتما می دانید که یوتیوب سایت اول دنیا در محتوا است و بازاریابی و معرفی کسب و کار از طریق ساخت فیلم و کلیپ انجام می شود که در جذب مخاطب و بالا رفتن فروش تاثیر مستقیمی دارد. در این مطلب از مجموعه مطالب گروه رسانه ای باران در نظر داریم شما را با ساخت حرفه ای فیلم و کلیپ خلاقانه برای یوتیوب آشنا کنیم.

 

ساخت کلیپ طنز برای یوتیوب با گروه حرفه ای سینمایی

گفتیم که یوتیوب سایت اول دنیا به لحاظ محتوا است و آپارات سایت اول در ایران، که درآمدزایی و معرفی کسب و کار و تبلیغات به صورت فیلم و کلیپ در این سایت ها صورت می گیرد. معمولا کلیپ های طنز بخاطر احساسی کردن بیننده، مخاطب بیشتری جذب می کند و هر نوع تبلیغی را می توان در یک محتوای خوب به ببیننده معرفی کرد. البته ساخت کلیپ های طنز به این سادگی ها نیست که همه بتوانند این کار را انجام دهند. ما در تیم خلاق و پر انرژی باران انواع کلیپ های طنز را با هنرمندان و عوامل حرفه ای سینمایی تهیه و تدوین می کنیم که این کار باعث بالا رفتن مخاطب و بازدید بیشتر کلیپ می شود که این امر تا حد زیادی درآمد را افزایش می دهد.
اگر قصد ساخت کانال یوتیوب برای کسب و کارتان را دارید، می توانید با ایجاد کانال یوتیوب استاندارد و سفارشی کسب و کارتان را به مخاطبان معرفی کنید. البته محتوایی که در این کانال قرار می گیرد فقط بصورت کلیپ و فیلم قابل پخش است بنابراین بهتر است دقت زیادی در ساخت محتوا داشته باشید. اکثر مشاوران بازاریابی بر تاثیر شگفت انگیز بازاریابی ویدیویی بر برندینگ تاکید زیادی دارند. کلیپ های طنز معمولا بازدیدکننده بیشتری دارند به شرط آنکه بصورت حرفه ای کار شده باشند. منتقل کردن پیام اصلی تبلیغات و یا معرفی کسب و کار از طریق یک سناریو طنز نیاز به مهارت خاصی دارد که بعضی مواقع سخت ترین ژانر از ویدیو‌ها برای ساخت محسوب می‌شوند. در صورتیکه این کار با مهارت انجام شود، با بازدید میلیونی می تواند سکوی پرتاب شما برای موفقیت و نفوذ در بازار هدف تان باشد.

 

ایده طنز یوتیوب و موضوع برای کانال یوتیوب

دیدن کلیپ ها و ویدیوهای طنز همیشه لذت بخش است. حتما پیش آمده که بعضی از کلیپ های طنز را چندین بار ببینید و هر بار هم از بار قبل بیشتر بخندید و لذت ببرید و برای دوستانتان نیز ارسال کنید. عوامل زیادی هستند که باعث می شوند یک طنز پر محتوا و پر بیننده ساخته شود و ایده طنز از اصلی ترین و موثرترین آنهاست. خصوصا برای کانال های یوتیوب که تمام محتوای آن بر اساس کلیپ و فیلم تنظیم می شود ایده طنز بسیار مهم است.
اگر صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید با ساخت کلیپ طنز شغل و یا محصول تان را به مخاطبان میلیونی معرفی کنید اما امکانات کافی و ایده های خلاقانه ندارید, اصلا جای نگرانی نیست ما در استودیو و گروه رسانه ای باران همیشه بهترین ایده های طنز را به شما پیشنهاد می دهیم و تمام مراحل ساخت و اجرا را به صورت کامل به عهده می گیریم و فیلم طنزی اثرگذار و ایده آل را به نمایش می گذاریم. از نگارش فیلمنامه جذاب گرفته تا کارگردانی حرفه ای و ایده های خلاقانه برای ساخت کلیپ های متفاوت و حتی سریالی می توانید روی ما حساب کنید. ما معرف کسب و کارتان خواهیم بود.

 

نگارش فیلمنامه کامل

برای اینکه بتوانید فیلم یا کلیپ حرفه ای بسازید و در کانال یوتیوب پخش کنید، فیلمنامه اورجینال و قوی نیاز دارید. اگر می خواهید مخاطبان تان ویدیوها و کلیپ های شما را لایک و کامنت کنند و به اشتراک بگذارند و برای دیدن کلیپ های جدید لحظه شماری کنند، باید در نگارش فیلمنامه هایتان در خلق موقعیت ها و دیالوگ ها خلاقیت به خرج دهید و به تمام جزئیات در هر فریم و تمام جزئیات داخل صحنه دقت کنید و مثل فیلمسازهای بزرگ تصمیم بگیرید که در هر صحنه چه چیزی نباشد و حذف شود و یا باشد و نمایش داده شود. ویدیوهایی که محتوای تاثیرگذار و قوی دارند در جذب مخاطب بسیار موثراند. برای ساخت فیلم و کلیپ های متنوع و پرمخاطب که بتوانید بوسیله آن بازاریابی کنید و کسب و کارتان را رونق دهید باید خیلی حرفه ای کار کنید. نگارش فیلمنامه کامل که در آن همه نکات فنی فیلمنامه نویسی و جزئی قید شده باشد می تواند کمک بزرگی به جذابیت داستان و دیده شدن کلیپ بکند.
در صورتیکه تمایل دارید به طور جدی کسب و کارتان را رونق دهید بنابراین برای تولید محتوی خاص و منحصربفرد نیاز به نگارش فیلمنامه کامل دارید. لازم نیست چنین انتظاری از خودتان داشته باشید که همچون یک فیلمنامه نویس حرفه ای دست به قلم شوید. بلکه مثل کارگردان ها و فیلمسازهای برجسته که فیلمنامه را خریداری می کنند، می توانید نگارش فیلمنامه را به تیم ما بسپارید. تیم نویسندگان ما در استودیو باران با تجربه بالایی که در ساخت و نگارش فیلمنامه های سینمایی دارند، موقعیت هایی و صحنه هایی خاص با داستان های موفق را به شما ارائه می دهند تا تضمینی برای رونق کسب و کارتان باشد.

 

بازیگر آقا و خانم در هر سنی

در همه کلیپ ها و ویدیوها حضور فرد یا افرادی بعنوان بازیگر ضرورت دارد. چهره و نحوه بازی این افراد تا حد زیادی می تواند به بازدید بیشتر ویدیو کمک کند. اجرای بازیگران باید به نحوی باشد که پیام اصلی به درستی به مخاطب منتقل شود و بیننده از دیدن ویدیو احساس رضایت کند و حس صحنه به درستی منتقل شود و چنان شیفته اجرای بازیگران شود که هر زمان این چهره ها را ببیند با اطمینان ویدیو ها را پلی کنند و مطمئن باشند که اجرای این بازیگران ارزش دیدن دارد. در واقع بازیگر می تواند به نوبه خود ارزش محتوا را بالا ببرد و معرف خوبی برای تبلیغ کسب و کارتان باشد. برای ساخت بعضی از کلیپ ها رده های سنی مختلف برای بازیگری انتخاب می شوند تا فیلمنامه بطور کامل و بی نقص اجرا شود. ما برای اینکار متناسب با متن فیلمنامه از بازیگران خانم و آقا در هر سن، قد، وزن، استایل، شخصیت، لهجه و … استفاده می کنیم تا فیلم با کمترین تغییر در چهره، گریم و لهجه و … با بودجه ای مناسب و سریع ساخته شود. این بازیگران افراد تواتمندی هستند که اجراهای موفق و درخشان در سینما، تئاتر و سایر کلیپ های تصویری داشته اند. اگر برای یوتیوب فیلمنامه ای تهیه کرده اید و به دنبال بازیگران حرفه ای هستید, ما بازیگران خانم و آقا در هر سنی را به شما پیشنهاد می کنیم که تسلط کاملی به بازیگری، تئاتر و نمایش، داستان پردازی، رویاپردازی دارند و دوره های حرفه ای فن بیان، بدن و … را گذرانده اند.

 

عوامل حرفه ای فیلمبرداری، صدابرداری و صداگذاری، گریم، تدوین

زمانی که شما کلیپ و یا ویدیو را پلی می کنید فقط تعدادی بازیگر را می بینید که در صحنه در حال اجرا و هنرنمایی هستند و باعث لذت و سرگرمی شما می شوند. ولی آنچه از دید پنهان است عوامل پشت صحنه و گروه تولید از جمله عوامل فیلمبرداری، صدابرداری، گریم و تدوین و … است که همه اینها ساعت ها وقت گذاشته اند تا کلیپی کوتاه را تولید کنند. هر کدام از این عوامل تاثیر خاصی بر بالابردن کیفیت ویدیو، جذابیت و انتشار کلیپ تولید شده دارند. برای مثال اگر عوامل فیلمبرداری تخصص و تجهیزات فیلمبرداری را نداشته باشند کیفیت تصویر خروجی کاهش پیدا می کند و مخاطب نمی تواند علیرغم اجرای خوب بازیگر و فیلمنامه خوب، داستان و موضوع را بدرستی درک کند و یا لذت ببرد. صدابرداری یکی دیگر از مواردی است که تاثیر مستقیم روی اثر دارد و تاثیر فیلم را به شدت افزایش می دهد. برای داشتن صدایی دلنشین می بایست از مراحل پیش تولید فیلم، به صدا فکر کرد و صدایی با کیفیت صدابرداری و بعد صداگذاری کرد تا با صداسازی بتوان انتقال حس صحنه را به خوبی انجام داد. گریم بازیگران نیز باید با نوع شخصیت ها به خوبی هماهنگ باشد که مخاطب بتواند حس طبیعی و واقعی بازیگر را درک و همزاد پنداری کند. نوع گریم کارکترها خصوصا در کلیپ های طنز، تاثیر بسیار زیادی در اغراق نمایی و طنزآلود کردن محتوا دارد.
تدوین که تقریبا یکی از مراحل پایانی کار است به نوعی همه ی این عوامل را تحت تاثیر قرار می دهد و تضمین کیفیت خروجی فیلم است. به هیچ عنوان نمی توان تدوین را نادیده گرفت و سرسری از آن گذشت و منتظر استقبال مخاطب بود. حتما شما هم کلیپ هایی را مشاهده کرده اید که شاید به لحاظ فیلمنامه و بازیگر قوی بوده اند اما به دلیل کیفیت پایین فیلمبرداری و یا صدابرداری نادرست جذابیت چندانی برایتان نداشته اند. اینجور مواقع بیشتر متوجه اثرگذاری این عوامل می شوید و درک می کنید که یک ویدیو عالی و بی نقص فقط به نوع فیلمنامه و بازیگر محدود نمی شود. زمانی که یک کلیپ جنجالی را مشاهده می کنید و از اجرای بازیگران خوشتان می آید و محتوای فیلمنامه را تحسین می کنید، تصور کنید اگر صدا جا به جا و یا قطع و وصل می شد و یا سکانس های نمایش تدوین درستی نداشت و اگر بازیگران گریم مناسب با نوع شخصیت شان نداشتند باز هم اجرای بازیگران برایتان لذت بخش بود؟ و یا محتوای فیلمنامه را می توانستید درک کنید ؟ مسلما چنین ویدیویی نمی تواند هیچ مخاطبی را راضی کند.
هر چند بعضی افراد با گوشی های با کیفیت و دوربین فیلمبرداری مناسب اقدام به ساخت کلیپ می کنند اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که حذف نویزها و صداهای اضافه، صداگذاری های متن، تدوین و کادربندی ها اصلا رعایت نشده است و چندان چنگی به دل نمی زند. بنابراین با ساخت کلیپ های بی محتوا اصلا ریسک نکنید و به کسب و کارتان لطمه نزنید و حتما از گروه های حرفه ای و متخصص کمک بگیرید.

 

پخش میلیونی و جذب مخاطب

یوتیوب فرصت های زیادی برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است و از زمان شروع به کارش در سال 2005، برای محتواهای ویدئویی به یک مقصد آنلاین همیشگی کاربران تبدیل شده است. کسب درآمدزایی از طریق یوتیوب چندان دشوار نیست. فقط لازم است کلیپ و ویدیویی حرفه ای و مناسب بسازید و داخل کانال یوتیوب تان منتشر کنید. البته این پایان کار نیست. برای اینکه ویدیو شما جزو پر بازدیدها باشد باید نکاتی را در نظر بگیرید. شاید لازم باشد برای این کار از افراد حرفه ای کمک بگیرید پس حتما اینکار را بکنید. پرداخت هزینه هایی برای ساخت کلیپ و ویدیو حرفه ای و گرفتن مشاوره در این زمینه می تواند چندین برابر هزینه ای که می پردازید را به شما برگرداند و در واقع این هزینه ها نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود که بازگشت پول را به همراه دارد.
70 درصد از کاربران یوتیوب ویدئوها را از طریق دستگاه های تلفن همراه خود مشاهده می کنند. بنابراین ویدئوهای متناسب با صفحات تلفن همراه از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و از ایده آل ترین ویدیو های یوتیوب به شمار می رود. این ویدیوها باید کیفیت مناسب و استاندارد داشته باشند تا در هر نوع صفحه نمایشی که پلی می شوند قابل پخش باشند.
طبق تحقیقات انجام شده ویدئوهای کوتاه در یوتیوب بسیار محبوب هستند. مدت زمان ایده آل این ویدئوها بین 1 الی 2 دقیقه است. برای اینکه ویدیوهایی که در کانال یوتیوب پست می کنید پخش میلیونی داشته باشد باید به گونه ای طراحی شوند که در مدت زمان 2 دقیقه کاملا گویا و مفید باشد و پیام مورد نظر را به مخاطب برساند. استودیو باران انواع کلیپ ها و ویدیوهای حرفه ای را به در خواست شما متناسب با نوع کسب و کارتان تولید می کند که پخش میلیونی و جذب مخاطب این کلیپ ها قطعی است. استفاده از کلیدواژه های مرتبط که در مرکز توجه الگوریتم های یوتیوب هستند بازدید ویدیوها را افزایش می دهند.

 

راه های خلاقه از ساخت تا انتشار

نکات و راه های متعددی وجود دارد تا ویدیو و کلیپ ساخته شده تان بازدید زیادی داشته باشد و مخاطب بیشتری جذب کند. ممکن است یک کلیپ کاملا مرتبط و حرفه ای بسازید اما مخاطب چندانی جذب نکنید. بنابراین فقط ساختن کلیپ و رعایت نکات مربوط به آن کافی نیست. راه های خلاقانه ای وجود دارد که بتوانید میزان درآمدزایی از طریق یوتیوب را افزایش دهید. بعد از ساخت کلیپ نحوه عنوان بندی و کدگزاری ها مطابق با الگوریتم های یوتیوب برای انتشار ویدیو کاملا ضروری است برای اینکه بدانید چه نوع ویدیوهایی باید برای یوتیوب بسازید تا مخاطب بیشتری جذب کنید به سوالات زیر پاسخ دهید.
1. آیا عنصری برای صحبت مستقیم با مخاطب تان وجود دارد؟
2. آیا مخاطبان مشخصی وجود دارند که فیلم های شما را می بینند؟
3. آیا بینندگان فیلم های شما را از طریق جستجو کشف می کنند؟
4. آیا بینندگان فیلم های شما را به اشتراک می گذارند؟
5. آیا بیننده جدید می تواند قسمت های مختلف یک ویدیو را که تقسیم بندی شده است پیدا کند؟
6. آیا مخاطب می تواند با محتوا ارتباط برقرار کند؟
7. آیا عناصر سازگار در هر قسمت وجود دارد؟
8. آیا در قسمت های شما فضایی برای میهمانان و تازه واردان وجود دارد؟
9. آیا ویدیو های شما به اندازه کافی الهام بخش و جذاب هستند؟
10. اگر مخاطبان تان از نوع خاصی از ویدیو خوش شان آمد می توانید روند تولید ویدیوهای مشابه آن را ادامه دهید؟
شاید شما به عنوان یک تازه کار و کسی که به تازگی صاحب و کسب و کار شده شناخت چندانی به قوانین و برنامه های یوتیوب نحوه ساخت کلیپ و ویدیو نداشته باشید. اگر نیاز می دانید که از افراد متخصص و حرفه ای این کار کمک بگیرید تیم باران با تمام قدرت و انرژی آماده همکاری با شما برای ساخت داستان هایی قدرتمند است.

 

گروه حرفه ای از سراسر شهرهای ایران

حتما کلیپ هایی را در یوتیوب و سایر پیام رسان ها مشاهده کرده اید که با لهجه های خاص و بومی استان ها و شهرستان های مختلف کشور ضبط شده اند و بازدید زیادی هم داشته اند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که لهجه شیرین و متفاوتی دارید مطمئنا وقتی کلیپی را مشاهده می کنید که توسط همشهریان تان و با لهجه خودتان ضبط شده بسیار لذت می برید و آن را برای دوستان و افراد خانواده تان ارسال می کنید. معمولا وقتی افراد چنین کلیپ هایی را می بینند به وجد می آیند و می توان گفت یکی از عواملی که به جذب مخاطب کمک می کند استفاده از همان لهجه شیرین محلی است.
ساخت چنین کلیپ هایی از عهده اکیپ های حرفه ای همان مناطق و استان ها بر می آید. چنانچه مایلید کلیپ هایی بسازید که از اقوام مختلف کشور با پوشش و لهجه خاصی استفاده شود ما در استودیو باران می توانیم بهترین گروهای حرفه ای از تمام شهرهای ایران را به شما پیشنهاد کنیم تا تنوع کلیپ های کانال تان را بیشتر کنید و مخاطبان تان را به وجد بیاورید. توجه به نیاز مخاطب بهترین تکنیک برای پخش میلیونی و جذب مخاطب است. همچنین ما می توانیم شما را با بسیاری از راه های خلاقانه ساخت و انتشار ویدئو کلیپ ها راهنمایی کنیم.

 

جذب اسپانسر و ساخت کلیپ مشترک

بسیار واضح است که ساخت کلیپ و ویدئو برای رسانه های مختلف اجتماعی هزینه هایی در بر دارد. یکی از راه هایی که می توانید این هزینه ها را کاهش دهید و یا جبران کنید، و حتی به سود برسید، جذب و داشتن اسپانسر است. البته زمانی اسپانسرها وارد میدان می شوند که مطمئن شوند کلیپ های ساخته شده پرطرفدار هستند و جزو پر بازدیدها قرار می گیرند. علاوه بر این وقتی کلیپ های شما آنقدر جذاب باشد که مخاطبان زیادی جذب کند، اسپانسرها شما را برای تبلیغ کالاهای خود انتخاب می کنند و می توانید از این طریق نیز بر درآمدتان بیفزایید. اما اگر هنوز در ابتدا و یا نیمه راه هستید و باید هزینه های ساخت کلیپ های تان را خودتان بپردازید ما در استودیو باران پیشنهاد های ویژه ای برای تان داریم. ما با سابقه درخشانی که در طی چندین سال بدست آورده ایم می توانیم اسپانسرهایی را به شما پیشنهاد کنیم تا برخی از هزینه هایتان را متقبل شوند تا هم کسب و کار شما شکوفا شود و هم اینکه اسپانسرتان به آنچه می خواهد دست یابد. علاوه براین پیشنهاد دیگر ما، ساخت کلیپ های مشترک با سایر افراد یوتیوب است. این نوع کلیپ های نیز هزینه ها را کاهش می دهد و معرف خدمات شما نیز می باشد و ما افراد با استعداد، پرتلاش، پر انرژی و با انگیزه زیادی داریم که با هم کلیپ های مشترک بسازید.

 

امکان اسپانسرینگ شما در کلیپ

ساخت کلیپ های طنز بسیار پرطرفدار است و می تواند در مدت زمان کوتاهی میزان مخاطبانتان در یوتیوب را به سرعت افزایش دهد. اما برای ساخت یک کلیپ طنز پر مخاطب نیاز به یک فیلمنامه کامل، لوازم فیلمبرداری حرفه ای، بازیگران مسلط، تدوین مناسب، صدا گذاری، جلوه های ویژه و مواردی از این قبیل دارید. اجرای تمام این موارد مسلما از عهده افراد عادی خارج است. کلیپی هم که با نقص ساخته شود ببینده خاصی ندارد. از طرفی هم رعایت تمام نکات ذکر شده هزینه هایی در بر دارد که ممکن است برای افرادی که سرمایه کافی ندارند کمی سنگین باشد. از آنجائیکه ما اهالی استودیو باران به پشتوانه تیم حرفه ای و قدرتمندی که داریم با پیشنهادات و خدمات خود در کنار شما حضور داریم تا کسب و کارتان را رونق ببخشید، این اطمینان را به شما می دهیم که اگر برای مشاوره به ما مراجعه کنید نتایج رضایت بخشی بدست می آورید.
ما بهترین اسپانسرها را به شما معرفی می کنیم و ساخت کلیپ ها و ویدئو های درخواستی شما را به عهده می گیریم. انواع کلیپ های طنز را با نگارش فیلمنامه های کامل برایتان ضبط می کنیم. همینطور بازیگران خانم و آقا با هر رده سنی که بخواهید رامی توانید درخواست دهید. از طرفی برای کاهش هزینه های ساخت کلیپ ها اسپانسرهای معتبر جذب می کنیم و نکته جالب اینکه امکان اسپانسرینگ شما در کلیپ نیز وجود دارد. ما به عنوان یک تیم متخصص و شناخته شده به شما کمک می کنیم تا در کسب و کارتان بدرخشید.

 

ساخت فیلم و فیلمبرداری در کشورهای خارجی

از آنجاییکه بعضی از مشاغل و کسب و کارها بسته به نوع فعالیت شان و خدماتی که ارائه می دهند نیاز به تبلیغات گسترده تری دارند و یا لازم است برای معرفی بهتر خدمات این کلیپ ها در کشورهای دیگری غیر از ایران ساخته شوند، ما این نوید را به شما می دهیم که ساخت انواع کلیپ ها را در داخل و خارج از کشور به عهده می گیریم. امکان ساخت کلیپ و ویدئو در کشورهایی مثل آمریکا، ترکیه و کشورهای اروپایی برای ما امکان پذیر است. شما می توانید برای ساخت صفر تا صد کلیپ مورد نظرتان روی ما حساب کنید. گروه تخصصی باران علاوه بر همه خدماتی که تا اینجا نام برده شد، جلوه های ویژه و صداگذاری را نیز به شکل حرفه ای بر روی ویدئوها اعمال می کنند که این تکنیک ها بر جذاب تر شدن کلیپ ها بسیار موثر است. تدوین با گرافیک، گرافیک موشن و … از دیگر فعالیت های تخصصی است که بر روی ویدئو های ساخته اجرا می شود و اثر مثبتی دارد. بطور کلی ساخت کلیپ های طنزی که بصورت حرفه ای اجرا شود و در یوتیوب به نمایش گذاشته شود در عرض چند ماه می تواند معروفیت شما را بالا ببرد و درآمدزایی فوق العاده ای برایتان از سراسر بازار هدف داشته باشد.
حتما واژه “سنگ تمام” را بارها شنیده اید و از آن استفاده کرده اید و به خوبی معنی آن را می دانید. اگر بخواهیم در یک کلام اطمینان خاطر شما را بدست آوریم این واژه تکمیل کننده تعهدات ما به مشتریان مان است. آماده ایم تا سنگ تمامی به جهت پاسخ به اعتماد شما بگذاریم و هر آنچه از موفقیت در کسب و کار را انتظار دارید ارائه نماییم. بارانی شوید.

 

به لوکیشن، ایده و سناریو، بازیگر، فیلمبردار، صدابردار، گریمور، تدوینگر، واینر، ساخت کلیپ و … نیاز داری؟ در هر ساعت از شبانه روز، به من زنگ بزن.

امیر علیپور / 09121943801 / واتساپ / اینستاگرام

ساخت فیلم و سریال اینترنتی و یوتیوب

ساخت فیلم و سریال اینترنتی و یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *