نمونه کارها

طراحی سایت و تبلیغات نقاشی ساختمان

گروه طراحی سایت باران

می خوام برات با ذوق و شوق از کارم بنویسم ، من عاشق کارمم ، من عاشق سوال ام. شعارمم اینکه “از من بپرس.”. آدم ها برای خواسته هاشون و نیازهاشون درخواست دارند و اونو بصورت سوال یا دستور بیان می کنن.

سوال یا درخواست هایی که می شه در مرحله اول صحت و درستی اش رو تشخیص می دم و به نیاز واقعی می رسم و با راه حل های خلاقانه و ترکیبی از تجربیات حرفه ای در چندین رشته و تخصصی به اونها جواب می دم و اجرا می کنم.

با توجه به اینکه در زمینه تبلیغات، بازاریابی، طراحی سایت و … در زمینه نقاشی ساختمان ، رهبر بازار هستیم و همیشه برترین و جدیدترین روش ها رو گروه ماست که اجرا می کنه و رقبای زیادی داریم که از روش های ما کپی می کنند، بهترین انتخاب برای بازاریابی نقاشی ساختمان و صنعت رنگ و دکوراسیون هستیم.

در بازاریابی نقاشی ساختمان ما ابزارهایی مثل سایت های آماده نقاشی ساختمان برای فروش، سایت های آگهی نقاشی ساختمان، اپلیکیشن نقاشی ساختمان، تلویزیون نقاشی ساختمان، گروه های تلگرام نقاشی ساختمان، پیج اینستاگرام نقاشی ساختمان، فروشگاه های رنگ و ابزار، متن ها و شعارهای نقاشی ساختمان، سناریوی تبلیغاتی، گرافیک و عکس های آماده از پروژه ها، فیلم ها و تیزرهای نقاشی ساختمان و … دارم که به راحتی در همان روز می توانیم به نیاز نقاشان ساختمانی که به فروش بیشتر نیار دارند تا رشد میلیونی و میلیاردی رو تجربه کنند و شیرین ترین تجربه زندگی شون رو داشته باشند، پاسخ درست بدیم و وی رو اوج بدیم.

اجرای هر راه حلی به نیرو، انرژی، نفر، ابزار و … نیاز داره، در مرحله اول سعی می کنم خودم براتون اجرا کنم، در مرحله دوم و احتیاج به نیروی بیشتر، ما گروه و بهترین تیم دنیا هستیم که می تونه هر نیازی رو در مدت و سرمایه معقول پاسخ بده، اینو توی آمار و نتایج نمونه کارهامون نشون دادیم.

می تونم با اشتیاق تمام از داستان های موفقیت مون برات بنویسم ، اما افتخار بده ، چایی در خدمتت باشیم. خواستی با موبایل 09121943801 امیر علیپور تماس بگیر و یا با آی دی amirv60 در اکثر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در خدمت تون هستم.

گروه طراحی سایت باران

گروه طراحی سایت باران

طراحی سایت زعفرانیه تهران

طراحی سایت زعفرانیه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *