اخبار

اولین فروشگاه اینترنتی فیلمنامه | ایده و موضوع ساخت کلیپ طنز اینستاگرام

مهدی مطلبی ، فیلمنامه نویس و کارگردان

نخستین فروشگاه اینترنتی فیلمنامه، فیلمنامه سینمایی تا کلیپ اینستاگرامی

 

به گزارش خبرنگار گروه رسانه ای باران نخستین فروشگاه فروش فیلمنامه توسط این گروه به صورت مجازی راه اندازی شد، گروه رسانه ای باران با بیش از دو دهه فعالیت تبلیغاتی و رسانه ای در سینما و فضای مجازی به منظور گسترش فعالیت فرهنگی و سینمایی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی فروش انواع فیلمنامه کوتاه و بلند و در ژانرهای مختلف هنری کرده است.

امیر علیپور مدیر گروه رسانه ای باران با اعلان این خبر گفت: در زمینه ی فیلمسازی و بخش های مختلف صنعت سینمایی سالیان زیادی به صورت شبانه روز فعالیت داشته ایم و به منظور تسهیل فیلمسازان و عوامل سازنده فیلم در رسانه های مختلف و تقویت فرهنگ فیلم و سینما نخستین فروشگاه اینترنتی فیلنمامه راه اندازی شد.

به گفته علیپور فروش انواع فیلمنامه در گروه رسانه ی باران قبلا به صورت تعاملی و سفارشی انجام می شده است و با خلاقیت و ایده پردازی در راستای تسهیل و فعالیت بیش تر، فروش فیلمنامه را به صورت مجازی و پرداخت آنلاین از ایده تا نگارش و ساخت فیلم عرضه می کنند.

فیلمنامه های عرضه شده در فروشگاه فیلمنامه شامل فیلمنامه های سینمایی، فیلم کوتاه، سریال، نمایشنامه، کلیپ اینستاگرامی، موزیک ویدئو و تیزرهای تبلیغاتی می شود و در رنج قیمت های متنوع ارائه شده است.

علیپور فیلمسازی و کارگردانی فیلم های سینمایی را در کارنامه خود دارد و به صورت گروهی خدمات فیلمسازی و سینمایی مکمل، مانند نوشتن فیلمنامه، ساخت و تولید فیلم، معرفی بازیگر، معرفی عوامل تولید، روابط عمومی فیلم ها، اکران خصوصی و مردمی و پخش بین المللی را انجام می دهند.

علاوه بر نگارش فیلمنامه در ژانرهای مختلف خدماتی مانند معرفی بازیگر های سوپراستار و عوامل تولید درجه یک و مطرح سیمرغ گرفته، اکران و پخش در رسانه ای مختلف و پخش بین المللی برای ساخت و پخش فیلم داده می شود.

مدیر فروشگاه اینترنتی فیلمنامه در رابطه با ساخت تیزر تبلیغاتی و کلیپ های طنز اینستاگرامی افزود: در راستای افزایش بازدید های میلیونی و فروش های میلیاردی تمامی مراحل ساخت تیزرهای تبلیغاتی را برای انواع صنوف و شرکت های بازرگانی و همچنین انواع کلیپ های طنز، کودک، کمدی، اجتماعی و دفاع مقدس را از نگارش فیلمامه و سناریو تا ساخت و انتشار با  رنج قیمت های توافقی و بودجه تبلیغاتی مشتریان انجام می دهد.

گفتنی است فیلمنامه های آماده در سایت فروشگاهی موجود است و در صورت نیاز می توان نگارش فیلمنامه را سفاراش داد و حتی اگر ایده ای داشتید می توانید نگارش فیلمنامه و سناریو را به گروه رسانه ای باران سفارش دهید، همچنین هنرمندان و فیلمنامه نویسان گرامی می توانند با همکاری گروه رسانه ای باران آثار خود را به فروش برسانند.

 

منصور حیدرپور

**************************************

هر هنرمندی بعد از تکمیل اثر خود به عرضه، فروش، اکران و انتشار اثرش فکر می کند و هنرمندان قدرتمند همزمان با شروع و در گام های اولیه به پایان، مخاطب و خریدار فکر می کنند و برنامه ریزی می کنند. هنرمندان فیلمنامه نویس بعد از نوشتن و تکمیل فیلمنامه همیشه دغدغه فروش فیلمنامه را داشته اند. گروه رسانه ای باران با خلاقیت میان رشته ای و حرکتی پیشرو اقدام به راه اندازی اولین فروشگاه اینترنتی فیلمنامه برای فروش آثار فیلمنامه نویسان و نویسندگان ایرانی کرده است.

تهیه کنندگان فیلم ها، کارگردان ها و فیلمسازان، واینرها و شاخ های مجازی، بازیگران انواع ژانرها، تولیدکنندگان صداوسیما، دانشجویان انواع دوره های فیلمسازی و … خریداران فروشگاه اینترنتی فیلمنامه برای ساخت انواع فیلم و ویدیو و کلیپ هستند که فیلمنامه ها با قیمت های فوق العاده عرضه می شود و با خرید فیلمنامه بصورت آنلاین می توانند فیلمنامه را دانلود و از همان لحظه مورد استفاده قرار دهند.

در کنار فروشگاه اینترنتی فیلمنامه انواع خدمات فیلمسازی مثل معرفی بازیگر و عوامل صحنه و پشت صحنه فیلمسازی، پیداکردن لوکیشن، فیلمبرداری، صدابرداری، تدوین، تصحیح رنگ، اکران و انتشار و … ارائه می گردد.

http://www.mybaran.com/product-category/فیلمنامه/

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “اولین فروشگاه اینترنتی فیلمنامه | ایده و موضوع ساخت کلیپ طنز اینستاگرام

  1. امین اسدی گفت:

    من ایده یک فیلم علمی تخیلی دارم که صحنه های اکشن زیادی را طراحی کردم و چند قسمت است هر قسمت ۱ ساعته ۵۸ دقیقه یا بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *