آموزش

کار آموزش طراحی سایت رو از آخر شروع کنیم.

آموزش طراحی سایت رو از آخر شروع کنیم

ما کارهای طراحی سایت و مسائل مرتبط با اون رو انجام می دیم. دوست داریم که همیشه بخش آموزش فعالی داشته باشیم تا نفرات خوب رو برای کارهامون جذب کنیم.
از کسانی که برای آموزش به ما زنگ می زنند و می خوان که طراح سایت بشن و طراحی سایت رو به عنوان شغل دنبال کنند، سوالات و مصاحبه حضوری انجام می دیم تا برسیم به اینکه واقعا می تونند یا نه؟ و تا چقدر مصمم هستند.

ما آموزش رو بصورت عملی و از آخر شروع می کنیم. یعنی از جایی که سایت رو آماده تحویل کردین و کلی براش وقت و زحمت کشیدید و حالا مشتری می خواد تحویل بگیره.

بر همین اساس باید طراح سایت از خودش و کارش دفاع بکنه. چه از نظر حرفه ای ، قانونی، عرفی، وجدانی و … و خودش از کار راضی باشه و احیانا لذت ببره.

از همون مرحله آخر می رسیم تا برسیم به ابتدا. و کارآموز طراحی سایت این مرحله رو چند ده بار از آخر به اول و از اول به آخر انجام می ده تا روند رو به خوبی یاد بگیره و مسائل و مشکلات اشه مشخص بشه و حل بشه.

توی آموزش طراحی سایت بهترین چیزی که کارآموز می تونه یاد بگیره و همه جا بهش کمک می کنه، یادگیری حل مسائل هستش و این در همه ابعاد زندگی بهش راهنمایی می کنه تا بتونه زندگی، کار و … موفقی داشته باشه و از زندگی لذت ببره.

هزینه آموزش طراحی سایت ما نسبت به قیمت آموزشگاه ها خیلی تفاوت داره چون در طی دوره به صورت عملی به نتیجه می رسی که بهترین انتخاب زندگی تون رو کردی که برای آموزش پیش ما اومدی و برای آموزش خودت هزینه کردی.

 

شما در پروژه های واقعی آموزش می بینید، از بستن قرارداد تا تحویل قرارداد.

 

یکی از نمونه کارهای طراحی سایت مون تقدیم نگاه تون : نقاشی ساختمان حسن زاده که ما مجبور شدیم بصورت قانونی از کار و حق مون دفاع کنیم.

 

برای آموزش عملی و علمی طراحی سایت به امیر علیپور 09121943801 زنگ بزن و یا در واتساپ، تلگرام و … پیغام بده و یا تصویری تماس بگیر.

آموزش طراحی سایت رو از آخر شروع کنیم

آموزش طراحی سایت رو از آخر شروع کنیم

گروه طراحی سایت باران

گروه طراحی سایت باران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *