مقالات

بهترین آموزشگاه عکاسی و فیلمبرداری در تهران | قیمت دوره آموزش عکاسی

طراحی سایت آموزشگاه عکاسی کاندید - هادی صمدی

عکس و عکاسی از ثانیه اول زندگی بچه وارد زندگی ها شده است و حتی شاید قبل از اینکه بچه غذا بخورد، عکس اش گرفته می شود و دیگر در دنیا و عصری هستیم که برای هر انتقال پیامی شاید عکس کافی باشد. عکس و عکاسی در دوران ما خیلی دیده شده است و همگام با تکنولوژی پیشرفت کرده است. عکاسی از مهارت هایی منعطف است که می‌توان از آن برای امور دیگری مانند تبلیغات، صنعت، علمی پژوهشی، اجتماعی فرهنگی کمک گرفت، پیام منتقل شده از عکس می تواند آگاهی بخش باشد یا احساسات را تحریک کند و حتی افکار عمومی را جهت دهد، عکس ابزاری است کارآمد و اثربخش که پیامی را انتقال میدهد و در مخاطب اثر می گذارد و بازخورد ایجاد می کند و از رساترین پیام ها در انواع رسانه ها است.

آموزش عکاسی مقدماتی و آماتور

مقدمه عکاسی دروازه ی ورود به دنیای عکاسی است در آموزشگاه عکاسی کاندید هنرجویان برای آشنایی با مفاهیم عکاسی به زبان ساده و مبتدی اطلاعات اولیه را یاد می‌گیرند، در عکاسی مقدماتی آموزش‌های به زبان ساده از مباحث و سرفصل های عکاسی از شناخت دوربین، نور و نورپردازی، ادیت به هنرجویان ارائه می‌شود. هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند مفاهیم اصولی عکاسی، لوازم مورد نیاز در عکاسی، ادیت عکس و کاربرد نورها را فراگیرند.

 

مجموعه کامل آموزش عکاسی حرفه ای و پیشرفته

همانطور که می دانید رشته های هنری و کارها در زمانه ما آنچنان تخصصی شده است که با علاقه شما به هر رشته تخصصی می توانید وارد بازارش شده و با آموزش تخصصی که دیده اید، سالیان سال درآمدزایی داشته باشید.

عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی پانوراما، عکاسی ماکرو، عکاسی شب، ستاره و آسمان، لانگ اکسپوز، عکاسی ورزشی، عکاسی مستند اجتماعی، عکاسی خبری، عکاسی کودک، عکاسی جواهرات، عکاسی طبیعت، عکاسی سینما، نورپردازی استوديویی، عکاسی پرتره، آموزش نرم افزارهای ادیت عکس، فتوشاپ و ده ها رشته فوق تخصصی در آموزشگاه کاندید، آموزش داده می شود و هر روزه براساس نیاز بازار و جامعه به تعداد این رشته های حرفه ای اضافه می شود و تمام موارد مذکور که در دسته عکاسی حرفه‌ای طبقه‌بندی می‌شود در آموزشگاه کاندید به صورت تخصصی آموزش داده می شود، هنرجویان در هر سرفصل می توانند به صورت حرفه ای و تخصصی مهارت های لازم را کسب کنند و پس از گذراندن آموزش ها مدارک و گواهینامه های مهارت آموزشی را اخذ نمایند.

 

آموزش عکاسی با موبایل

موبایل اکثراً در دسترس ماست در بسیاری از لحظات می توانیم سوژه هایی که اتفاقی می بینیم را به تصویر بکشیم با پیشرفت تکنولوژی دوربین های تلفن همراه پیشرفته خوبی را به خود دیده اند و می توان گفت پاسخگوی نیازهای افراد در عکاسی و ثبت‌ لحظات یا استفاده برای امورات کاری و حرفه ای است.
کار با دوربین موبایل بسیار ساده است اما آنچه اهمیت دارد رعایت اصولی است که باعث ایجاد یک عکس هنری و ثبت تصویر اصولی و زیبا را به همراه دارد در آموزشگاه عکاسی کاندید به مدیریت آقای هادی صمدی این تکنیک ها و اصول در دوره های عکاسی به خوبی و شیوایی آموزش داده می شود.

 

دوره های ادیت عکس و فتوشاپ:

50 درصد عکاسی، ادیت و ویرایش عکس هستش. این حرف کاملا درستی هستش و هر عکسی بعد از عکاسی نیاز به پس تولید و تنظیم نور و رنگ، حذف اضافات، روتوش و … شاید عکاسی مجدد!! با فتوشاپ دارد!!

نرم افزار فتوشاپ از ابزارهایی است که هر عکاس بعد از اینکه کامپیوتر خود را روشن می کند و تا آخر که آن را خاموش می کند با آن کار دارد و یادگیری آن در بالابردن درجه کیفی عکس های شما و به نسبت در شهرت، درآمد، تاثیرات اجتماعی، برد و موفقیت شما ارتباط مستقیم دارد.

در آموزشگاه کاندید دوره های فتوشاپ بر اساس مبتدی تا پیشرفته رده بندی شده است تا هنرجویان در هر مرحله ای از آموزش بتواند مطابق با نیاز خود عکس را ادیت نمایند و بهترین خروجی عکس را داشته باشند.

 

اساتید آموزشگاه عکاسی کاندید:

شاید دنیای عکاسی دیجیتال از سالها پیش شروع شده و اساتیدی که تجربه اولین عکس های دیجیتال رو داشته و با پیشرفت هر ساله آن به دقت و با سرعت همراه بوده اند، بهترین و با تجربه ترین ها باشند و تجربیاتی که با سالها دغدغه و حل مسائل هر روزه بین شاگرد، مشتری و نیاز بازار کسب کرده و در بازار رو به تغییر هر روزه و تلاطم های دریای مواج عکاسی دوام آورده و عکس ها ماندگاری ثبت و لحظات خاطره انگیزی برای خود، شاگرد و مشتری داشته و تاثیرگذاری بالایی در جامعه خود ایجاد کرده اند.

استاد عکاسی باید تجربه های منحصربفردی در همه جوانب عکاسی مثل چاپ کتاب عکاسی، جشنواره عکاسی، استودیو عکاسی، شناخت ابزارهای عکاسی و … داشته باشد تا با هدایت درست، شما را سریع و نتیجه بخش به هدف تان برساند.

اساتید آموزشگاه کاندید از سرآمدترین و برترین های حرفه فوق تخصصی خود هستند و برای انتقال دانش و تجربیات عکاسی با شاگردان با صبوری کامل همراه می شوند تا هنرجو تمام آنچیزی که باید دریابد، تجربه کند، خطایابی کند، تمرین کند و … حرفه ای شود.

 

دوره های آموزشگاه عکاسی و فیلمبرداری کاندید تهران:

 

شاگردان و هنرجویان عکاسی از همه شهرها:

آموزشگاه عکاسی کاندید همیشه هنرجویان و دانشجویانی از سراسر شهرهای ایران مثل کرج، اصفهان، قم، دزفول، شهرری، اندیمشک، مشهد، تبریز، رشت، شیراز، چالوس، انقلاب، تهرانسر، ملارد، شهریار و جای جای کشور عزیزمان دارد، تمامی علاقه مندان به رشته عکاسی و کسانی که میخواهند وارد بازار کار شوند یا تکنیک های بروز را یاد بگیرند و در مهارتی به بالاترین تخصص دست یابند، از تمام شهرها می توانند به آموزشگاه کاندید بیایند و مهارت و آگاهی خود را بالا ببرند.

 

بهترین آموزشگاه عکاسی چجور آموزشگاهیه؟

وارد بازار عکاسی و کار کند. روش درآمدزایی، قرارداد، فرآیند کار و … آموزش دهد.

دوستانی مشتاق و همراه پیدا کنیم و تا سالیان سال از مشورت، تجربیات، مصاحبت و … با هم و در کنار هم لذت ببریم.

اساتیدی دلسوووووز، باسواد، اینکاره، فوق حرفه ای، جامع و همه جانبه، با تجربه و … داشته باشد.

تووووور عکاسی داشته باشد تا لذت سفر عکاسی تا سالها یادگار بماند.

جلسات نقد و بررسی عکس داشته باشد.

ورکشاپ و کارهای انتقال تجربه از حرفه ای های هر رشته داشته باشد.

 

بازار کار عکاسی:

اگر در حرفه عکاسی بخواهیم وارد بازار کار شویم و به صورت حرفه‌ای در این رشته پولساز باشیم، باید از تکنیک عکاسی در شاخه های مختلفی به فعالیت و کار بپردازیم، مانند عکاسی خبری، پرتره و چهره، طبیعت و یا تبلیغات و غیره؛ فعالیت در رسانه های خبری و بازار تبلیغات همچنین آتلیه عکس می تواند برای عکاسان پولساز باشد. تهیه عکس های تخصصی در گزارش‌ها و خبرها که در سازمان‌های خبری حائز اهمیت است، پروسه ی ثبت عکس خبری نیاز به دانش و مهارت دارد، عکاسان خبری از درآمد مناسبی برخوردارند.
عکس تبلیغاتی و صنعتی بازار وسیعی دارد، عکاسی صنعتی به نوعی بخش عظیمی را به خود اختصاص داده است و با گسترش بازار و افزایش رقابت در بازار، صاحبان مشاغل تلاش می کنند تا در مسابقه بازاریابی و دستیابی به جایگاه فروش بیشتر عقب نمانند! عکس تبلیغاتی و صنعتی در نمایاندن محصولات آنان در فضای مجازی و ترسیم جایگاه آنان در بازار و ارتباط با مشتریان کاربرد موثری دارد. فعالیت در این زمینه قطعاً مفید خواهد بود، آتلیه عکاسی مخصوصا آتلیه های عکاسی تخصصی مانند عروس و کودک که نیاز بسیاری از آحاد جامعه است، بازار کار خوبی برای عکاسان در این زمینه ایجاد کرده است.

 

جلوتر از عکاسی کجاست؟

فیلمبرداری و فیلمسازی.

بعد از آموزش عکاسی و فراگیری کامل تکنیک ها و مهارت ها، سوال پیش می آید که چگونه می توانیم در این حرفه به جلو حرکت کنیم و گام فراتر گذاشته و از این مهارت در رشته‌های دیگر استفاده کنیم؟ بعد فراگیری عکاسی می‌توانیم به دنیای فیلمبرداری و فیلمسازی ورود کنیم و با تکمیل دانسته‌های خود به مرحله جدید و گسترده ای قدم بگذاریم و بعد از عکاسی به فیلمبرداری، ساخت فیلم و تیزر های تبلیغاتی روی بیاوریم. در عکاسی ما فریم داریم اما در فیلمسازی در هر ثانیه ما بیشتر از 24 فریم داریم.

صفحه اصلی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *