اخبار

ساخت کلیپ اینستاگرام در بوستان نهج البلاغه

ساخت کلیپ اینستاگرام

برای ساخت کلیپ اینستاگرام اولین مورد، انتخاب لوکیشن هستش. لوکیشن در درجه اول باید جایی باشه که ما می خوایم، مثلا خوشگل باشه، متنوع و تکراری نشه، امنیت داشته باشه، بشه با افراد دیگه همکاری کرد، نور خوبی داشته باشه، صدای بازی تو و صدا اطراف تو رو اذیت نکنه و …

پارک ها، از بهترین لوکیشن ها برای ساخت کلیپ اینستاگرامی هستند و بوستان نهج البلاغه تهران یکی از پاتوق های اصلی سازندگان کلیپ های اینستاگرامی و تولید محتوای ویدئویی هستش که با توجه به وسعت زیاد، فضای سرسبز، زمینه و جذابیت های فضایی، نور مناسب، دسترسی راحت و سریع، قرارهای دو نفره و گروهی برای ساخت کلیپ مشترک و … که داره، بسیار مورد استقبال قرار گرفته.

بازم لوکیشن هست: بعضی از پاساژ ها ، خونه و مغازه دوست و آشنا، کوه، جنگل، بیابون، دریا و …

و همچنین میتونین از کافی شاپ ها یا مراکز تفریحی هم استفاده کنین، اینجوری که باهاشون صحبت کنین که اجازه بدن از بخشی از فضا استفاده کنین و در عوض تگ شون کنین یا اسمشون رو ببرین.

اما حواستون باشه که فیلمبرداری در فضاهای عمومی مجوز فیلمبرداری نیاز داره و قبلش می بایست مجوز بگیرید.

 

به لوکیشن، ایده و سناریو، بازیگر، فیلمبردار، صدابردار، گریمور، تدوینگر، واینر، ساخت کلیپ و … نیاز داری؟ در هر ساعت از شبانه روز، به من زنگ بزن.

امیر علیپور / 09121943801 / واتساپ / اینستاگرام

 

ساخت کلیپ اینستاگرام با ایده و فیلمنامه

ساخت کلیپ اینستاگرام با ایده و فیلمنامه

ساخت کلیپ اینستاگرام

ساخت کلیپ اینستاگرام

ما چه تیمی هستیم؟

  • از بازیگران سینما و تلویزیون که همین الان فیلم های آنها در اکران و پخش است … سیروس حسینی فر (نقش مو قرمزه نون خ، نقش مبارک سریال هشتگ خاله سوسکه و …)
  • از شاخ های اینستاگرام و مجازی، محمدامین کریم پور، عاطفه سمرقندی، امیر شعبانی
  • هنرمندان استندآپ کمدی و کمدین های فوق ستاره …
  • کارگردان های کاربلد سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون
  • گریم های برجسته
  • طراح صحنه، طراح لباس خلاق
  • طراحان سایت با تجربه بالا
  • خبرنگاران، مجریان، نویسندگان، تولیدکنندگان محتوا و …
  • گرافیست ها و مدیر هنری های رشته گرافیک

استفاده از عوامل حرفه ای سینما، تئاتر، صداوسیما، رسانه و متخصصین آی تی در تمام مراحل پیش تولید، تولید، پس تولید، موفقیت را چند برابر می کند، چون این عوامل کانال های خود برای انتشار، خبرسازی، طرفداری و … دارند و این اثرگذاری روی مخاطب و درجه کیفی اثر را بالا می برد. همچنین استفاده از تیمی که در کارهای متعدد در کنار هم کار کردند، فیلمی یک دست به خروجی می فرستد که این نشان از قدرت گروه فیلمسازی است و باعث می شود دلچسب باشد و احساسات مخاطب را تا مدت ها درگیر و در ذهن و زندگی مخاطب وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *