مدیریت پیج اینستاگرام

علی صبوری در اینستاگرام چه می کند؟

چطور مثل علی صبوری معروف بشیم؟

چطور مثل علی صبوری معروف بشیم؟

علی صبوری چه کرد؟

شوخی طبعی و سرگرمی.

بچه هایی که در کلاس های آموزشی علی صبوری شرکت کرده بودند، گفتند که صبوری گفته که باید مردم رو دست بندازین، مسخره کنین و … در نگاه بالاتر می شه گفت که شوخ طبع باشین و … بهشون گفته بود که برید مغازه و مسخره بازی در بیارین.

در کلاس هاش گفته بود که برید روی صحنه و کاری کنید که بقیه بخندن.  یعنی مسخره بازی در بیارید که تماشاگرا بخندن. اینم یعنی اینکه سرگرم کنید و بخندونید.

اینها فقط بخش کوچکی از تمرین هایی که به خلاقیت، طنزپردازی در هر موقیعیت جدی، رویاپردازی و … می رسه.

از هر رسانه ای برای معرفی خودتون، معرفی کار و انتشار آثار و کارهاتون و … استفاده کنید و خود رو محدود به اینستاگرام نکنید. شاید بهترین ابزار حتی برای علی صبوری تلویزیون و … بود. حسن ریوندی با پخش بیش از حد کلیپ هاش در آپارات، اینترنت، تلگرام، اینستاگرام و … خود را به معروفیت بیش از حد رساند.

 

چطور مثل علی صبوری کلیپ اینستاگرامی بسازیم؟

معمولا بهترین راه برای شروع، ایده و موضوع برای اجرا و ساخت کلیپ برای پست و استوری هستش. ایده رو می شه از هر منبعی پیدا کرد و جمع آوری و کنار هم چسبوند و با یه موضوع واحد مثل نخ تسبیح با هم منسجم کرد.

معمولا شخصیت ها و کارکترها در یک یا چند محل هستند، پس انتخاب لوکیشن. خونه، خونه قدیمی، کافه، پارک، ماشین، مغازه، شرکت، کارخونه، باشگاه، مدرسه، آرایشگاه، ویلا، استخر، تالار، ساحل، جای تاریک، زیر بارون، فرودگاه، مسافرت، کوه، موتور سواری، باغ وحش، بیابان، جنگل، شیرینی فروشی و … می تونه لوکیشن داستان و کلیپ شما باشه.

گداگرافی نکنید … لاکچری گرافی بهترتررررره ?

مردم می خوان ایده بگیرن برای زندگی ها و لایف استایل شون، تا می تونین توی کلیپ هاتون از لوکیشن، طراحی صحنه، لباس، و اکسسوار لاکچری استفاده کنید تا فیلم تون از لحاظ بصری هم جذاب و قشنگ باشه.

گروهی و اجتماعی باشید. اکیپ و تیم بسازید. برای ایده پردازی، برای ساخت، برای پخش، برای درآمدزایی و فروش و … . هر چقدر افزادی که توی تیم و گروه شما هستند، آدم های پر انرزی، خلاق، با انگیزه و توانمند باشند، شما رو به سمت جلو هل (push) خواهند داد.

 

کلیپ های علی صبوری در اینستاگرام

 

نویسنده: امیر علیپور

 

الماس زندگی خودت باش. داستان پر قدرت خودتو بساز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *