فیلمسازی, مدیریت پیج اینستاگرام

ساخت کلیپ اینستاگرام حرفه ای با فیلمنامه، تدوین و عوامل حرفه ای به همکاری شاخ های اینستاگرام

ساخت کلیپ اینستاگرام حرفه ای با فیلمنامه، تدوین و عوامل حرفه ای به همکاری شاخ های اینستاگرام

اینستاگرام از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان و بین ایرانیان می باشد که نقش اساسی در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دارد. تبلیغات اینستاگرامی برای انواع کسب و کارها از مشاغل کوچک و خانگی گرفته تا شرکت های بزرگ با برندهای معتبر ، در جذب مشتری نقش بسیار مهمی دارد و بواسطه همین تبلیغات سودآوری زیادی نصیب این مشاغل شده است. در این مقاله قصد داریم شما را با تبلیغات صحیح و موثر اینستاگرامی که توسط شرکت معتبر باران برای انواع مشاغل ساخته می شود، آشنا کنیم.

ساخت کلیپ حرفه ای اینستاگرامتاثیر تبلیغات و ساخت کلیپ اینستاگرام بر فروش محصولات و خدمات

اینستاگرام یکی از شبکه های مجازی اشت که طرفداران و بازدیدکنندگان بسیار زیادی دارد و تقریبا اکثر افراد با این شبکه آشنایی دارند و از آن برای سرگرمی، تجارت، کسب و کار و آشنایی با افراد جدید استفاده می کنند. از گذشته تاکنون تبلیغات به روش های مختلف برای فروش و جذب مشتری وجود داشته و با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی این تبلیغات رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و به همان نسبت تاثیر فوق العاده ای نیز بر جذب مشتری و فروش محصولات داشته است.

تبلیغات اینستاگرام قدرتی است که باید جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، مورد توجه قرار گیرد. بسیاری از کسب و کارها علاوه بر فروش و دادن خدمات حضوری اقدام به فروش اینترنتی از طریق اینستاگرام می کنند و عملکرد موفقی نیز دارند. گروهی دیگر از مشاغل فقط از طریق صفحات اینستاگرام اقدام به فروش و معرفی خدمات خود می کنند و فقط با همین شبکه پرکاربر شناخته شده و به درآمدهای بالایی دست یافته اند. برای داشتن فروش بالا لازم است بازدید کنندگان و فالوورهای بیشتری داشته باشید.

یکی از راه های موثر در جذب فالوور بالا که فروش را نیز افزایش می دهد، تبلیغات اینستاگرامی است. اما آنچه تاثیر مستقیمی بر جذب مشتری واقعی دارد نوع تبلیغ است. صرفا هر تبلیغی نمی تواند تضمینی برای فروش بیشتر باشد. مسلما تبلیغی که توسط یک فرد عادی و بی تجربه ساخته می شود با تبلیغی که افراد متخصص در زمینه تبلیغات می سازند، تفاوت زیادی دارد. تیم باران از جمله موسسات معتبر و فعال در زمینه های مختلف است که یکی از فعالیت های این مجموعه ساخت کلیپ و ویدیو های جذاب تبلیغاتی برای انواع مشاغل از کسب و کارهای کوچک خانگی گرفته تا موسسات و شرکت های شناخته شده با برندهای معتبر می باشد.

تبلیغاتی که توسط مجموعه باران ساخته می شود بیشترین تاثیر در جذب مشتری را دارد و با ضمانت کامل به مشاغل متقاضی ارائه می شود. تبلیغات اصولی را به هیچ عنوان نمی توان در افزایش فروش دست کم گرفت. هنرمندان و متخصصان مجموعه انواع مختلف تبلیغات اینستاگرامی از ساخت بنرهای خلاقانه گرفته تا کلیپ و ویدیوهای مرتبط با نوع کسب و کارتان و نوشتن کپشن های حرفه ای و جذاب را به شما معرفی می کنند و بهترین نوع تبلیغ که می تواند برای اهداف و کسب و کار شما مفیدتر از بقیه باشد را برای شما اجرا می کنند. همچنین اگر برای تبلیغات و معرفی برند محصولات خود نیاز به ساخت کلیپ داشته باشید، تمام مراحل کار از صفر تا صد به عهده کارشناسان تیم باران خواهد بود. عوامل مهمی از جمله فیلمنامه، بازیگر، تدوین و غیره همگی به بهترین شکل ممکن توسط این مجموعه هماهنگ می شود.

 

تاثیر تبلیغات بر رونق مشاغل و کسب و کارهای کوچک

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و تاکنون به تبلیغ کسب و کارتان در این شبکه پر ببینده فکر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم حتما اینکار را انجام دهید. اینستاگرم بزرگترین رسانه برای نشان دادن محصولات، تبلیغات و معرفی مشاغل است و این تبلیغات تاثیر معجزه آسایی بر کسب و کار اکثر افراد گذاشته است و بسیاری موفقیت در زندگی را مدیون اینستاگرام هستند. اگر گمان می کنید هزینه تبلیغات برایتان گران تمام می شود، حتما تجدید نظر کنید زیرا زمان و فرصت های طلایی بسیاری را برای فروش شبکه ای و دومینویی از دست خواهید داد. تبلیغات اینستاگرام هزینه های چندانی ندارند اما بازده و سودآوری بسیار برای صاحبان مشاغل بهمراه دارند.

بواسطه تبلیغات صحیح حتی برندهای کوچک و تازه کار توانسته اند به فروش بالایی از طریق اینستاگرام دست یابند. همچنین بسیاری از کسب و کارهای خانگی که بیشتر جنبه تفریحی و سرگرمی داشته، از طریق تبلیغات در این شبکه پر کاربر درآمدهای هنگفتی را به دست می آورند و فروش جدی خود را شروع کرده اند. بنابراین وقتی از عکس ها و بنرهای جذاب برای معرفی حرفه و یا محصول خود استفاده نمایید، بازدید کننده صفحه شما بالا خواهد رفت و شما در میان مخاطبان خود جایگاه مناسبی پیدا خواهید نمود، ضمنا توصیه می کنیم صفحه اینستاگرام خود را در میان صفحات متفرقه و بی ارتباط به حرفه خود تبلیغ نکنید. فالوور بیشتر و لایک زیاد تاثیری در معرفی برند و محصولات شما نخواهد داشت، بنابراین بازار هدف و مخاطبین محصولات خود را بیابید و در آن فعالیت نمایید. مشاورین مجموعه باران شما را در زمینه تولید محتوای ویدیویی بصورت تخصصی راهنمایی خواهند کرد و بهترین تبلیغ مرتبط با حرفه و تخصصتان را به شما معرفی و به صورت پست و استوری عرضه می کنند.

 

نحوه تبلیغات در رسانه اجتماعی اینستاگرام

اگر صاحب حرفه ای معتبر و شناخته شده هستید پیشنهاد می کنیم حتما مواردی را که در ادامه عنوان می کنیم را رعایت کنید تا به برند شرکت و یا اعتبار کاری تان لطمه وارد نشود.

1. فقط برای معرفی محصولات خود از صفحه اختصاصی اینستاگرام استفاده نمایید و هرگز برندهای دیگر را معرفی و تبلیغ نکنید.
2. تاریخ نمایشگاه های اختصاصی صنعت خود را در صفحه اینستاگرام تان به اشتراک بگذارید.
3. آدرس فیسبوک، توییتر، لینکدین سازمان خود را در یک بنر درج کنید و در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
4. از عکس های جذاب برای معرفی محصولات خود استفاده نمایید.
5. حتما شناسنامه ای کوتاه از محصول معرفی شده در پایین عکس مربوط به محصول بنویسید و هرگز گذاشتن هشتگ را در این نوشتار فراموش نکنید.
6. شرکت های مرتبط و مخاطب صنعت خود را در اینستاگرام فالوو نمایید و عکس های آنها را لایک کنید.
7. از لوگوی شرکت خود برای عکس اینستاگرام خود استفاده نمایید.
8. لینک سایت خود را در اطلاعات پروفایل خود قرار دهید.

بعد از رعایت کردن این نکات لازم است به تاثیر تبلیغات فکر کنید. نوع تبلیغ در معرفی محصول و یا حرفه تان بسیار مهم است. بنابراین برای معرفی محصولات از فیلم، عکس و بنرهایی که به صورت اختصاصی با کیفیت بالا برای خود تهیه کرده اید استفاده نمایید و هرگز برای تهیه این عکس ها و بنرها صرفه جویی نکنید زیرا بیشتر آنچه که هزینه کردیده اید بازخورد خواهید داشت و چنانچه از عکس ها و بنرهای نامناسب استفاده نمایید مطمئنا اثرات مخربی برای شما به همراه خواهد داشت و از اهمیت برند شما مطمئنا خواهد کاست.

برای ساخت کلیپ و ویدیوهای تبلیغاتی مناسب با حرفه خود می توانید روی کارشناسان مجموعه باران حساب کنید. تیم هنرمندان این مجموعه برای انواع مشاغل بهترین تبلیغات اینستاگرامی را براساس استراتژی ساخته و می سازد، بطوریکه مخاطب با تماشای این تبلیغات برای خرید و یا بهره مندی از خدمت ارائه شده اطمینان حاصل کند و برای سالها به مشتری پرو پاقرص تبدیل شود. استفاده و سفارش تبلیغات اصلا محدودیت ندارد و همه افراد با هرنوع حرفه و شغلی می توانند از خدمات گسترده این مجموعه بهره ببرند.

واقعا خیلی مهم است که یک تبلیغ خوب و مناسب را برای برند و محصول خود استفاده کنید. در هر کسب و کاری که هستید و با هر میزان بودجه ای حتما می‌توانید از تبلیغات حرفه ای برای معرفی محصولات و یا کسب و کارتان استفاده کنید. اگر خودتان قادر به ساخت بنر و کلیپ های تبلیغاتی برای برند خود هستید که قابل تحسین است اما اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید چطور تبلیغ خوب بسازید و یا از چه نهادی کمک بگیرید، همین الان تلفن را بردارید و با مشاوران ما در مجموعه جوان و اکتیو باران (09121943801) تماس بگیرید.

باران دارای تیم جوان، هنرمند، خوش ذوق، خلاق، حرفه ای و متخصص در زمینه ساخت کلیپ و تبلیغات اینستاگرامی است که برای انواع مشاغل کوچک و خانگی و مشاغل بزرگ با برندهای معتبر، تبلیغات موثری ساخته است که در جذب مشتری و افزایش فروش محصولات بسیار تاثیر گذار واقع شده است. حتی اگر هیچ تجربه و ایده ای برای معرفی و فروش محصولات خود ندارید می توانید متناسب با بودجه تان بهترین تبلیغ را دریافت کنید. صفر تا صد تبلیغات را نیز به ما بسپارید و از تاثیر تبلیغ ارائه شده بر افزایش مشتریان و در آمدتان شگفت زده شوید.

 

تولید محتوا و تبلیغات اینستاگرامی

تولید محتوا برای تبلیغات اینستاگرامی در باران معمولا به سه صورت انجام می شود. که در ادامه شما را با این روش ها بیشتر آشنا می کنیم.

1. محتوا و تبلیغات عکسی و گرافیکی برای پست و استوری

در این نوع تبلیغ در اینستاگرام منظور از پست و استوری، تنها عکس است، نه ویدئو. اگر صفحه اینستاگرام شما بازدیدکننده زیادی ندارد برای بهتر و بیشتر دیده شدن می توانید با ساخت بنر تبلیغاتی مناسب و سپردن آن به پیج های با مخاطب بالا در اینستاگرام اقدام کنید تا از این طریق فالوورهایتان افزایش پیدا کنند. در صورتی که بنر تبلیغاتی حرفه ای خلاقانه شده طراحی شده باشد می تواند تاثیر مثبتی در جذب مشتری داشته باشد. دقت داشته باشید اگر بنر آن جذابیت لازم را نداشته باشد حتی اگر در صفحه های بزرگ و پر بازدید گذاشته شود تضمینی برای افزایش فروش و جذب فالوور نخواهد بود.

2. محتوای ویدئویی برای پست و استوری اینستاگرام

تبلیغات ویدیویی به اینصورت است که شما باید ویدیو از کسب و کارتان بسازید که به نوعی معرف حرفه، کالا و یا خدماتی باشد که از جانب شما ارائه می شود. نوع دیگر از تبلیغ ویدیویی به این شکل است که فیلمنامه نویسان، ایده، طرح و فیلمنامه ای در زمینه معرفی تخصص و حرفه شما می نویسند و کسب و کار شما را معرفی و تبلیغ می کنند. ویدئوی پر احساس و پر انرژی بر مخاطب تاثیرگذاری بسیار قوی دارد و ساخت ویدیو یکی از راه های تبلیغاتی پربازدید است که نقش بسزایی در جذب مخاطب دارد. برای اینکه ویدیوهای ساخته شده اثرگذارتر باشند لازم است براساس فیلمنامه ای قوی و با تکنیک های استاپ موشن، انیمیشن، فیلم، موشن گرافیک اجرا شود و بازیگران این فیلمنامه بخوبی ایفای نقش کنند.

اگر گمان می کنید ابزار و مهارت ویدیو کاربردی و اثرگذار تبلیغاتی را ندارید می توانید ساخت آن را به ما بارانی ها بسپارید. بهترین ویدیو را به سفارش شما مشتریان گرامی تهیه و تدوین می کنیم تا آنچه را که از بازار هدف انتظار دارید را به دست آورید. فیلمنامه و بازیگران ویدیو و کلیپ درخواستی نیز بسیار مرتبط و هماهنگ با نوع حرفه شما خواهد بود بطوریکه تاثیر مستقیمی بر جذب مخاطب و مشتری واقعی برای کسب و کارتان خواهد داشت.

 

3. تبلیغات استوری

در این مدل برای تبلیغ در اینستاگرام، بنر خود را به پیج های بزرگ می‌دهید تا آن را در استوری خود منتشر کند. تبلیغات در استوری بسیار مناسب کسانی است که محصولی برای فروش دارند یا می‌خواهند مخاطبان تبلیغ از وب‌سایتشان دیدن کنند. همانطور که گفته شد بنر تبلیغاتی برای اینکه موثر واقع شود باید از فاکتورهای خاصی پیروی کند. زمانیکه یک بنر حرفه ای برای کسب و کارتان بسازید و برای استوری به یک صفحه بزرگ بسپارید، خواهید دید که به سرعت فالوورها و مشتریان تان افزایش پیدا می کنند.

 

چگونه کلیپ حرفه ای اینستاگرام داشته باشیم؟

رونق دادن به کسب و کار و یا حتی شروع مشاغل کوچک می تواند در اینستاگرام رونق فراوانی بهمراه داشته باشد به شرط اینکه بتوانید تبلیغات مناسبی برای حرفه خود داشته باشید. کارشناسان و متخصصین باران بهترین تبلیغات را برای انواع مشاغل کوچک و بزرگ ، مشاغل خانگی و غیره با تضمین افزایش فروش و جذب مشتری در قالب بنر، فیلم و کلیپ به متقاضیان ارائه می دهند. کلیپ ها و ویدیو های تبلیغاتی اینستاگرامی ساخته شده توسط بارانی های جوان، کسب و کارتان را به طور حرفه ای معرفی می کند بطوریکه هیجان و احساسات مخاطب را بر انگیحته و اکثر بازدیدکنندگان مشتریان واقعی خواهند شد. فرقی نمی کند صاحب چه شغل و حرفه ای هستید می توانید با تبلیغات اصولی و با کیفیت به کسب و کارتان رونق بیشتری ببخشید و با صرف هزینه مناسب، درآمدتان را چند برابر افزایش دهید.

09121943801 امیر علیپور
کلیک برای صحبت با امیر در واتساپ Whatsapp

 

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *