فیلمسازی

پشت صحنه موزیک ویدئو | مراحل ساخت موزیک ویدیو

مراحل ساخت موزیک ویدیو :

نوشتن ایده و فیلمنامه: اولین مرحله هر فیلم خوب، ایده و سناریو موفق اون هستش. گروه نویسندگان خلاق ما با سابقه هنری ایده های خاص و اورجینالی برای موزیک ویدئو ها در هر سبکی و فضایی که شما دوست داشته باشید، طراحی و با توجه به امکانات و نظرات شما می نویسند.

 

انتخاب و تهیه لوکیشن: با توجه به سناریو و برای ساخت موزیک ویدیو هر مکانی نیاز داشته باشید، گروه ما برای شما تهیه می کنند تا شما به راحتی به خلاقیت و هنرمندی خود بپردازید.

 

انتخاب بازیگر و کستینگ: برای ساخت موزیک ویدئو هر بازیگری و به هر تعداد که نیاز داشته باشید و در هر سن و جنسیتی، گروه ما در انتخاب و نقش آفرینی فوق العاده کمک شایانی خواهد داشت.

 

عوامل پشت دوربین و صحنه: برای ساخت موزیک و نماهنگ شما به عوامل مثل فیلمبرداران، صدابرداران، نورپردازان، طراح و مجری گریم و لباس، عکاس و … نیاز خواهید داشت و ما بهترین گروه هستیم که بهترین عوامل هنری و سینمایی را در اختیار شما قرار می دیم تا با کار گروهی فوق العاده اثری ماندگار برای نسل ها بسازید و خاطره ساز شوید.

 

پخش میلیونی: برای رسیدن به مارکت موسیقی، برگزاری کنسرت و … شما نیاز دارید تا به میلیون ها نفر شناسانده بشید و مخاطب میلیونی داشته باشید تا گسترش بازار داشته باشید و به موفقیت و جایگاه بالایی برسید.

جنجال و چالش: برای مطرح شدن و رسیدن به مخاطب زیاد شما نیاز دارید که مردم در مورد پیرامون موسیقی، زندگی، شخصیت و … شما بشوند، ببیند و حرف بزنند. ما پلن های جنجالی برای شما پیاده و اجرا می کنیم.

 

و …

پشت صحنه موزیک ویدئو و مراحل ساخت موزیک ویدیو

پشت صحنه موزیک ویدئو و مراحل ساخت موزیک ویدیو

پشت صحنه موزیک ویدئو و مراحل ساخت موزیک ویدیو

پشت صحنه موزیک ویدئو و مراحل ساخت موزیک ویدیو

 

به لوکیشن، ایده و سناریو، بازیگر، فیلمبردار، صدابردار، گریمور، تدوینگر، واینر، ساخت کلیپ و … نیاز داری؟ در هر ساعت از شبانه روز، به من زنگ بزن.

امیر علیپور / 09121943801 / واتساپ / اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *