فیلمسازی

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

امروزه رسانه‌های تصویری جایگاه اول خود را در میان دیگر رسانه‌ها ( چاپی و صوتی و … ) به تثبیت‌ رسانده اند و همگان را بر این باور رسانده‌اند که آنچه می‌بینیم بهتر به یاد می‌ماند تا بشنویم یا بخوانیم.
در میان حجم بالای رسانه‌هایی که در اشتراک گذاری تصویر فعالیت دارند، اینستاگرام و یوتیوب با بیشترین مخاطب دو رسانه پر طرفدار و پر بازدید می‌باشند. که شما می‌توانید به راحتی با اشتراک گذاری یک فیلم، کالا، خدمات، هنر و حتی خودتان را به دیگران معرفی کنید و تبدیل به یک چهره و برند جهانی شوید.
قطعا با کم شدن فرصت‌ها و شتاب‌گرفتن کارها در این زمانه، و البته محدودیت این دو رسانه یکی از امتیازهایی که ویدیو شما بیشتر دیده شود کوتاهی آن است. و البته نباید این کوتاه شدن زمانی روی کیفیت آن تاثیر بگذارد. یعنی یک ویدیو خوب و مناسب ویدیویی است که تمام اطلاعات را در کمترین زمان با بالاترین کیفیت در اختیار مخاطب قرار دهد. تا هم مخاطب در زمان کمی آن را ببیند، هم اینترنت کمتری برای آن خرج کند.
گروه باران،با سابقه بیش از چند دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و پشتیبانی از آن، ساخت صفر تا صد کلیپ‌های خوانندگان، تبلیغات موسسات، ساخت فیلم کوتاه و بلند و … کلیپ‌های جدی و طنز اینستاگرامی و یوتیوب. برای معرفی کالاها، مکان‌های تجاری و خدماتی و استندآپ کمدین‌ها و … فعال بوده و هست.
خیلی‌ها دنبال این هستند در زمان اندک و با کیفیت بالا به آنچه می‌خواهند برسند. یعنی شهرت خود یا برند خود. این امر مسلتزم کار صفر تا صدی گروه حرفه‌ای با تجربه‌ای می‌باشد تا بتواند با ایده پردازی، نوشتن، ساخت و از آن مهمتر پخش و انتشار میلیونی کلیپ‌ها، آنچه شما می‌خواهید را عرضه کند.
گروه حرفه‌ای فیلمبرداری، عکاسی، موسیقی، تدوین، گروه نویسندگان با مدرک دکتری، مشاوره تخصصی بیزینس، لوکیشن‌های مناسب و جذاب، حاضر در گروه هنری باران آماده است با بهترین‌ها، بهترین را برای شما رقم بزند.
بازدید و مخاطب میلیونی : چند قدم مانده به شهرت را با ما تند و محکم بردارید.
ایده پردازی، طرح، نوشتن کلیپ طنز، فیلمنامه‌های تبلیغی، طراحی دابسمش و …
در سه درجه حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و آماتور با آپشن‌های ادیت متن، پیشنهاد بازی، پیشنهاد لوکیشن و … با قیمت‌های استثنایی.
تصویربرداری حرفه ای و نیمه حرفه‌ای، برای کلیپ‌ها و فیلمنامه‌های تبلیغی.
محبوبیت خود را تضمین کنید. همکاری با ما یک تجربه عالی در گام برداشتن برای شهرت شماست.
این حق شماست که آنچه دوست دارید باشید. رویاهایتان از شما دور نیست.

 

ساخت و انتشار فیلم و کلیپ با اینفلوئنسرها

با ارتباطاتی که با اینفلوئنسرها (شاخ های مجازی) داریم، می توانیم برای ساخت و تولید کلیپ و همچنین برای انتشار کلیپ از صفحات و پیج های میلیونی این افراد برای بازدید و مخاطب میلیونی بهره بگیریم.

 

استفاده از عوامل حرفه ای سینما و هنر

برای بازیگری، تصویربرداری، صدابرداری، تدوین، تصحیح رنگ، عوامل صحنه و پشت صحنه از هنرمندان برجسته سینما، تئاتر، تلویزیون و … دعوت به همکاری می کنیم و این حسن را دارد که با طرفداران و حاشیه سازان و کانال های انتشار این هنرمندان، اثر بیشتر دیده خواهد شد.

 

09121943801 امیر علیپور
کلیک برای صحبت با امیر در واتساپ Whatsapp

 سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو و فیلمنامه کلیپ طنز اینستاگرام instagram filmmaking

سناریو، فیلمنامه، ساخت سریال طنز اینستاگرام

سناریو، فیلمنامه، ساخت سریال طنز اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *