تبلیغات, طراحی سایت

طراحی سایت | شرکت خدماتی و نظافتی

طراحی سایت نظافت

سایت شرکت خدماتی و نظافتی تاژ تهران که توسط گروه طراحی سایت باران ، طراحی و بهینه سازی شده است ، خدماتی از قبیل :

  • نظافت منزل
  • کفسابی و سنگسابی
  • نظافت راه پله و مشاعات
  • مبل شویی با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.

همچنین گروه طراحی سایت باران برای این شرکت امکان رزرو آنلاین توسط مشتریان را فراهم کرده ، تا مشتریان این شرکت بتوانند به راحتی نیرو نظافتچی درخواست دهند .

هدف از راه اندازی سایت چیست؟

خب، هدف از راه اندازی سایت تان چیست و سایت شما چه ماموریتی دارد؟ این اهداف یا ماموریت، در برگیرنده ایده هایی هستند که شما برای شرکت و وبسایت خود در نظر دارید. هر فردی که وب سایتی را راه اندازی می کند، بالطبع از بازدیدکنندگان خود انتظاراتی دارد. مطمئناً شما نیز از کاربران خود انتظار دارید که پُست های سایت شما را مطالعه کنند یا محصولی از شما خریداری کنند. شاید شما قصد دارید به مخاطبانتان چیزی بیاموزید یا آنها را سرگرم کنید و یا شیوه زندگی آنها را با محصولات شگفت انگیز خود ارتقا دهید.

بنابراین، پیش از آن که در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید باید بدانید که سایت شما دقیقاً چه ماموریتی دارد. از این موضوع به سادگی نگذارید. سعی کنید وقت زیادی را برای تعیین اهداف سایت تان صرف کنید. دانستن این که می خواهید به چه چیزی دست یابید، ممکن است کمی دشوار باشد. به همین دلیل گروه طراحی سایت باران دارای افرادی در تولید محتوا است ، که به سایت شما کمک میکند در رتبه بالاتر قرار بگیرد و روی فروش شما نیز تاثیر دارد.

محتوای مقدماتی

صفحه اصلی و صفحات ورود سایت تان باید (باز هم تاکید می کنم باید!) محتوایی جذاب داشته باشد و بتواند به خوبی شما را معرفی کند. در این محتوا، شما باید ماموریت و اهداف سایت خود را به کاربران توضیح دهید. سایت شما دقیقاً در چه زمینه ای فعالیت می کند؟ در سایت خود چه چیزی را به فروش می رسانید؟ مطمئن شوید که این متن واضح و شفاف است و کاربران می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین، این متون نباید طولانی باشند (حداکثر یک یا دو پاراگراف) که در این راستا نیز تیم قوی گرافیکی طراحی سایت باران این امر را به بهترین نحوء انجام می دهند.

10 برابر هزینه ای که برای سایت کرده اید ، دریافت می کنید؟

گروه طراحی سایت باران به شما این قول را می دهد ، که سایت شما را در مدت یک ماه تحویل و زنگ خور و درخواست های شرکت شما را به 100 نفر برساند ، و اما همه چیز از این 100 نفر شروع می شود . و اگر شما به مرحله ای رسیدید که در روز 100 زنگ خور داشتید ، میتوان گفت در پیشرفتی چشمگیر زنگ خور شما به 500 نفر ارتقاء می یابد . و همین باعث ارتقاء سایت شما در موتور های جستجو و همچنین در آمد شما میشود.

طراحی سایت باران ، پس از تحویل سایت هم شما را پشتیبانی می کند.

گروه طراحی سایت باران ، پس از تحویل سایت ، سایت شما را با توافق شما ، آپدیت و به روز شده در موتور های جست و جو پشتیبانی می کند و همچنین در شبکه های مجازی برای شما ، تولید محتوا قوی انجام می دهد ، تا به راحتی کسب در آمد شما پیشرفت کند.

آدرس سایت با دامنه فارسی: www.نظافتی.com