مقالات

معنی ایموجی قلب های رنگی

ایموجی های قلب رنگی به چه معناست؟

ایموجی های قلب رنگی به چه معناست؟

هر ایموجی معنی مخصوص به خود را دارد که به جای شرح و تفصیل یک موضوع، به راحتی با استفاده از آن می‌توان حس و حال خود را بیان کرد. ایموجی‌های مربوط به چهره نیز برای بیان این احساسات بیشتر طرفدار دارند. یکی دیگر از دسته ایموجی‌هایی که از سوی کاربرای فضای مجازی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایموجی قلب است. اگر شما نیز معنای ایموجی‌های قلب مختلف را به خوبی نمی‌دانید این مقاله را مطالعه نمایید.

 

 

معنای ایموجی قلب قرمز۱. معنی ایموجی قلب قرمز

ایموجی قلب قرمز، در زمینه‌های عاطفی استفاده می‌شود. می‌توان برای ابراز قدردانی، عشق، خوشبختی، محبت و احساسات پر حرارت همراه با لذت و شادی، از آن استفاده کرد. همچنین این ایموجی نشان‌دهنده‌ی اشتیاق، ارتباط عمیق، عاشقانه و عشق بی‌قید و شرط است. تعداد قلب‌ها هم می‌توانند متفاوت باشند. از قلب‌های بیشتر نیز می‌توان برای تأکید استفاده کرد.

معنی ایموجی قلب زرد۲. معنی ایموجی قلب زرد

شکلک قلب زرد، مانند هر ایموجی قلب دیگری، می‌تواند عشق را منتقل کند؛ اما رنگ زرد می‌تواند نمادی از شادی، انرژی مثبت و امید باشد. رنگ زرد این ایموجی نمادی از خورشید است بنابراین می‌تواند توضیح دهد چرا این ایموجی ممکن است برخلاف ایموجی قرمز که احساسات عاشقانه را بیان می‌کند، بیشتر به سمت احساس دوستی سوق پیدا کند.

معنای ایموجی قلب بنفش

۳. معنی ایموجی قلب بنفش

ایموجی قلب بنفش می‌تواند عشق یا جذابیت جنسی را بیان کند؛ اما اغلب از آن برای تأکید بر زرق و برق و ثروت استفاده می‌شود. همچنین برای نشان دادن علاقه به  چیزهای بنفش نیز می‌توان از این ایموجی استفاده کرد.

معنای ایموجی قلب سبز

۴. معنی ایموجی قلب سبز

ایموجی قلب سبز معروف به قلب حسادت است. قلب سبز می‌تواند حسادت یا عشق حسودانه را نشان دهد. از طرف دیگر این ایموجی می‌تواند ارتباطی سبز و سالم‌تری را نیز نشان دهد. به علاوه گفته می‌شود یکی از کاربردهای دیگر این شکلک، در میان گیاه‌خواران است. گیاهخواران از این شکلک برای نشان دادن علاقه‌ی خود به گیاه‌خواری استفاده می‌کنند.

معنای ایموجی قلب آبی۵. معنی ایموجی قلب آبی

شکلک قلب آبی، می‌تواند نماد اعتماد، هماهنگی، صلح و وفاداری باشد. این‌ ایموجی می‌تواند نمادی از جذابیت عمیق نیز باشد. همچنین دوستی و وفاداری عمیق بین دو نفر را نیز منتقل می‌کند.

معنی ایموجی قلب نارنجی۶. معنی ایموجی قلب نارنجی

ارسال شکلک قلب نارنجی به معنای مراقبت، راحتی و آرامش بسیار است. رنگ نارنجی با معانی شادی، گرما، اشتیاق، خلاقیت، موفقیت، تشویق همراه است. همچنین ایموجی قلب نارنجی به این معنی است که شما فقط می‌خواهید به عنوان دوست باشید و هیچ رابطه‌ی دیگری به جز دوستی میان شما نیست.

معنای ایموجی قلب سیاه۷. معنی ایموجی قلب سیاه

ایموجی قلب سیاه، یک شکلک مناسب برای یک روز بارانی است که در خانه می‌نشینید، به آهنگ‌های رومانتیک غمگین گوش می‌دهید و احساس نگرانی و سوء تفاهم می‌کنید. این ایموجی غالباً به این معنی است که احساسات خود را درک می‌کنید، یک روح به هم پیچیده‌ی تیره دارید، یا به چیز‌های غم‌انگیز و ناراحت‌کننده علاقه دارید.

معنی ایموجی قلب قهوه ای۸. معنی ایموجی قلب قهوه‌ای

شکلک قلب قهوه‌ای شبیه به یک تکه شکلات است. این رنگ همچنین می‌تواند نمادی از علاقه به قهوه باشد. به علاوه ممکن است با استفاده از این شکلک بخواهد علاقه به رنگ پوست‌های تیره‌تر را نیز نشان دهید.

معنی ایموجی قلب سفید۹. معنی ایموجی قلب سفید

شکلک قلب سفید با قلب سیاه در تضاد است. این ایموجی، مخفف عدم تجرد، معصومیت، ازدواج، بکارت، برف و در برخی فرهنگ‌ها حتی مرگ است.

معنای ایموجی قلب شکسته۱۰. معنی ایموجی قلب شکسته

از یک عاشق دل‌شکسته چه برمی آید؟ مطمئناً یک چیز! ارسال ایموجی قلب شکسته برای معشوق! در رسانه‌های اجتماعی، از این ایموجی برای ابراز اندوه پس از دل شکستگی، از دست دادن یا سایر مشکلات استفاده می‌شود. اگرچه این ایموجی اغلب صادقانه است، اما لحن آن نیز می‌تواند بازیگوش‌ باشد، چرا که نشان‌دهنده‌ی اغراق آمیز یک سرخوردگی، کمبود یا خرد شدن است.

معنی ایموجی دو قلب۱۱. معنی ایموجی دو قلب

ایموجی دو قلب، به عنوان سمبل عشق کاربرد دارد، اما می‌تواند برای نشان دادن محبت به دیگر روابط نزدیک مانند خانواده و دوستان نیز مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که به نظر می‌رسد قلب‌ها شناور هستند، شکلک دو قلب، گاهی می‌توانند به صورت خاص‌تر، احساس عشق را در هوا نشان دهند تا یک روحیه یا جو عاشقانه را بیان کند.

هر سوالی درباره اینترنت و فضای مجازی داری باهام تماس بگیر، 24 ساعته پاسخگو ام!

امیر علیپور

امیر علیپور 09121943801

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *